GuerriLive Electric!

Da, da, în caz de n-au ajuns mesajele mele la voi și n-ați apucat să vă setați frecvența pe ceea ce trebuie, am fost ieri în studioul roz de la Radio Guerrilla unde i-am privit cuminte de după geam (ca-n sălile de naștere🙂 ) pe Electricii mei dragi cum cântau, cum răspundeai la întrebările lui Bogdan Șerban și cum făceau ce știu ei mai bine: entertainment. Le-am dus celor de la radio o invitație la fel de roz ca ei la concertul următor.

Reacții pozitive din partea tuturor, tare mare bucurie acolo, mesaje, felicitări, totul cum trebuie ca să pregătim concertul din Wings, de pe 7 aprilie (joia asta) unde vă aștept cu bucurie să dănțuim. Twitterul mi-a dat feedback îmbucurător, sper c-au mai ajuns piese și la oamenii care nu auziseră de Electric Fence până acum, din câte am înțeles i-a căzut serverul lui Toma Nicolau🙂, poate și-al Chinezului, cine știe.

Elena a vorbit frumos de mine și iar m-a luat cu zgribulici de emoție, request-urile pentru Aven, Aven, șunen au curs, urmăriți-i mâine dimineață la Tonomatul dp 2, da?

Moment fotografic:

2 responses to this post.

  1. Eu am ascultat gueriilla si mi-a placut, felicitari ca ati ajuns acolo. Tonomatul l-am pierdut, nu aveti cumva inregistrarea?

    Reply

Leave a Reply

