Despre Masterat

Bună dimineaţa!

*precizez că sunt mult mai puţin supărată decât ieri, în timpul cursului de la 18:00 la 20:00, când mă hotărâsem să scriu despre masteratul pe care-l urmez.

Cu toate precizările făcute, începem. Până acum nu-l recomand. Mi-ar fi plăcut să pot spune că şi-a îndeplinit promisiunea pe care a făcut-o clienţilor şi că nu are cursuri doar cu numele, cursuri la care trebuie să stai două ore doar ca să bifezi o prezenţă. Spun că mi-ar fi plăcut pentru că am terminat tot SNSPA şi ştiu ce profesori are.

De aprofundat materia, nici pomeneală! Dacă două ore în care ne chinuim să fim cât mai redundanţi înseamnă că repetiţia e mama învăţăturii, atunci am învăţat! Atât de chinuitor a fost cursul de ieri că m-am trezit citind eticheta apei minerale din faţa mea (cu instrucţiuni în italiană!), care mă avertiza de efectele diuretice ale lichidului pe care-l consumam ca să mă mai trezesc.

Nu e vorba doar de cursul de ieri. Nu e singurul curs în timpul căruia facem analiză pe text pentru că ne place să ne auzim vorbind. Să fi fost o coincidenţă că pe Twitter (da, am intrat şi pe Twitter!), colegul Zăbavă făcea live-tweeting de la alt “cel mai plictisitor curs din lume”?

Şi ppt-uri? Serios? Iar ppt-uri? Eu aş fi fericită dacă mi-ar proiecta un TEDtalk. Serios! Că tot suntem obligaţi să ne holbăm pe-un ecran.

Şi mă mai miram de ce au renunţat străinii să vină la cursuri. O fi pentru că unii profesori refuză să vorbească în engleză, cu toate că e un masterat cu predare în această limbă?

Sunt nefericită. Mai bine ar renunţa la fandoseala asta cu prezenţa obligatorie şi m-ar lăsa să stau acasă, că ştiu eu ce să citesc în alea două ore.

4 responses to this post.

  1. In sfarsit cineva care scrie ce simt eu.
    Dupa experienta semestrului trecut, incep sa ma intreb daca mai are sens sa pierd timpul la orele de la MCPE.
    Faptul ca suntem in a treia – a patra saptamana si eu inca nu am calcat pe la cursuri cred ca inseamna ceva. Si nu, nu sunt o persoana dezinteresata si delasatoare.

    Reply

  2. Posted by madi on March 15, 2011 at 6:31 pm

    Si totusi la ce master esti? Ca sa stim ce sa evitam.
    btw: chiar si la ce a parut cel mai fain dintre masteratele despre arta (cesi- sms) sunt o multime de nemultumiri.
    Pana la urma tot afara e mai bine la capoitolul master..

    Reply

Leave a Reply

