Bună, ce faci?

1 martie, Cinema Patria, orele 19. Am intrat şi-am zis Bună, ce faci, aşa cum am fost instruită în invitaţie.

Nu ai cum să nu te simţi bine la o întâlnire aşa frumos organizată. Ştii că atunci când organizează Cristina Bazavan o vizionare te aşteaptă un film bun şi surprize şi răsfăţ.

Despre “Bună, ce faci?” numai de bine. Laude. Zâmbet larg în timpul vizionării şi după. Secvenţe pe care le descifrezi în ritm de pian. Scenariu impecabil şi tehnică nouă de filmare. Replici SA-VU-ROA-SE! Personaje unul şi-unul. Ţi-s dragi toate. Nimic forţat, dar nimic superficial. Ce mă bucur că e un film românesc! Mai vreau să-l mai văd, vreau să învăţ replicile pe de rost, cum să te ducă mintea la psihologia purtatului de haine în funcţie de starea civilă? Cum să fii atât de fain şi să zici că Fetele din ziua de azi umblă pe stradă cu punctul G în priviri? Păi the americans have nothing on us!🙂

Şi-am primit lalele (preferatele mele) şi ne-am întâlnit şi-am recuperat discuţii nediscutate cu prietene pe care ni le-am făcut, culmea, tot online!, şi ne-am dus vesele acasă. Am încălecat pe-o şa şi v-am zis povestea-aşa.

PS: ce mi-aş mai fi dorit şi eu un coleg de clasă ca Vladimir!

Mulţumiri:

Tabu, Redds Beer, becointreauversial şi illy

2 responses to this post.

  1. siii eu mi-as fi dorit un coleg ca Vladimir:))

    Reply

  2. […] pietrosel anca bundaru daniela petrescu elena ciric diana stoleru corina georgescu andreea vasile anne marie chelariu ana maria […]

    Reply

Leave a Reply

