DOC. A ţipat femeia asta.

Care-i concepţia generală despre fetele care merg la concerte de băieţi? Rap. Hip-hop. Super hard-core heavy metal. Numerele de striptease. Nu sunt all the same, dar fetele sunt privite ca nişte elemente care, fie:

1. sunt urâte şi merg la concertele astea că-s confundate cu băieţii

2. sunt nişte leşinate şi merg de dragu iubiţilor şi le vezi că habar n-au ce se întâmplă pe scenă şi de ce se agită băjeţii ăia

3. sunt o ameninţare că stau în primu rând şi cântă şi ştiu toate versurile, deci s-ar putea să aibă c-o pereche în plus.

Eu am fost la primul concert DOC dinna mi laif aseară. Îmi doream mult să-l văd şi la lansare n-am ajuns că mă îmbolnăvisem. Cum Scăpat de sub control îmi urlă-n timpan de când i-au dat drumul pe piaţă şi clubul era la câţiva paşi de mine, mi-am luat în cârcă cel mai bun prieten (pe care l-am păcălit oarecum să vină, dar ştiu că n-a regretat) şi am ajuns cu o oră juma înainte. Cât să ne ocupăm un loc pe buza scenei şi să găsim o boxă pe care să ne odihnim sticla de bere.

Ştiam că Doctoraşu adună lume oriunde se duce. Nu-mi place să vorbesc despre senzaţia aia mişto cu care rămâi după un concert la care te-ai simţit foarte bine. Fac referire la ea drept senzaţia aia mişto de după un concert la care te-ai simţit bine. Invitaţi grei, freestyle, ceai, beaturi noi şi mai puţin noi, teasing de noi albume, filmare cu public pentru viitoare video-uri.

Am stat în primul rând la DOC şi m-am întrebat De ce nu ţipă femeile ălea de lângă mine? Când apar poze vi le arăt. Extaz, tati!🙂

Leave a Reply

