Aristocrăţeşte

Neaţa, dragă! Păi neaţa pe trezite, nu ştiu ce-ai făcut tu aseară, dar eu m-am culcat după 12 şi uite-mă, nici 11 nu-i şi deja scriu pe blog. Da, da, ăsta-i matineul. L-ai prins.

Şi, cum a fost seara de sâmbătă? Aţi mâncat, aţi dansat, aţi băut, ştiu. Dar nu neapărat în această ordine. Ei, dacă tot mă întrebaţi, eu am fost aseară la hăhăială. În Prometheus, cu Aristocraţii. La invitaţia lui Chinezu.

Acuma n-am să mint. Mi-o dat lacrimile la 1 din 4. Da, mă, da, la glumele lui Sorin. Plus că eu sunt amatoare de stand-up comedy şi mă uit la diverse show-uri străine, de la Chris Rock, Eddie Murphy, Katt Williams, Carlos Mencia – mă holbez cam la tot ce prind din aria asta. Nu m-am dus aşa, ca neofitu, cu prietenii – Bă, hai să ne râdem şi noi.

Locu-i drăguţ şi complet respirabil, compania blogăristică – îmi pare rău că n-am apucat să îi prind pe câţiva dintre ei să mai schimbăm un Helău, muzica tare bună!, dar mi-ar fi plăcut ceva mai multă prezenţă scenică de la ceilalţi şi glume mai spumoase. Dar mi-am făcut porţia de amuzament, nu vreau să dezvălui bucăţile ce m-au făcut să-mi dau jos ochelarii şi să mă şterg de lacrimi de râs. Dar vă zic doar un fel de joc de cuvinte (că mie-mi plac mult astea): eu dacă aş fi fumătoare, m-aş duce şi-aş băga un ţitren, aşa, ca de dimineaţă, la cafea.

Mergeţi, mergeţi, n-aveţi ce pierde. Cu siguranţă avem tipuri diferite de umor şi-o să vă placă şi de ceilalţi în aceeaşi măsură.

13 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Claudiu Ciobanu and Daniel Stancu, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: la hăhăială cu Aristocraţii http://wp.me/pVWCw-9M #peblog […]

    Reply

  2. ma bucur ca v-ati simtit bine

    Reply

  3. Cu piticu la stand-up, toata atmosfera era un stand-up
    :))

    Reply

  4. […] Si daca eu nu te-am convins, poate o fac ei: Ionut Bunescu, the Anne-Marie […]

    Reply

  5. […] mai scris despre ispravă Anne-Marie, Cezar, Laurențiu, Ionuț, Sorin. Tagged aristocratii, stand up comedy Share var […]

    Reply

  6. […] mai scris: Sorin Rusi, Anne-Marie, Ionuț Bunescu, Laurențiu Buică, Cezar Vasile January 27, 2011 — Cum a fost la The Green Hornet […]

    Reply

  7. Posted by Alina Rădulescu on February 15, 2011 at 3:43 pm

    Mie nu imi place la Prometheus ca sunt neseriosi. Mi-am facut anul trecut rezervare de ziua mea ca sa ajung al fata locului sa imi spuna ca s-au ocupat locurile. Ce daca aveam rezervare? Bussiness-ul lor o fi sa fie neseriosi, dar nu cu chestii d’astea. Insa spectacolul Aristocratilor l-am vazut in alt loc, caci si eu sunt ca tine, ma uit la neni strainezi. Mi s-a parut dragut spectacolul, cu loc de imbunatatire, dar am ras copios pe alocuri.

    Reply

  8. multumim de articol, sorin a venit pe piata stand upului din Bucuresti abia de acum din ianuarie, dar castiga teren rapid, ne bucuram ca ti-a placut si tie…

    Reply

  9. […] Aristocratii au scris Anne-Marie, Cezar, Laurențiu, Ionuț, Sorin, Titus, Andrei Roșca, Allias si Gabi Boaca.  Despre […]

    Reply

Leave a Reply

