Deci de aia!

Cică bărbaţii nu se prea “aprind” după femeile amuzante şi dăştepte. A naibii, tre să mă fac tâmpită!

Men see being funny as a male thing,” explained Dr Rod Martin. Păi bine, măi Rod, aşa ne-a fost vorba? Ce mă fac eu acum? Că am crezut că toate zâmbetele alea pe care mi le afişa câte-un EL erau sincere. Şi Ha, Ha, you`re funny – le luam drept complimente, când de fapt erau: te rog să încetezi, mă emasculezi?

Păi bine că eşti tu un big, fat liar când zici că una dintre calităţile pe care le cauţi la o femeie e simţul umorului! Ia-o la fugă, băiete, am nişte bancuri pe vârful limbii şi s-ar putea să şi fac mişto de tine!

“More than half the men who took part in the survey revealed that a witty woman was not what they were looking for in a partner. Dr Martin said the findings suggested that men see themselves as the ones who should be delivering the lines and feel threatened by humorous women“. Sigur, iubitule, promit că de azi înainte tac şi râd cristalin la toate glumiţele tale.

“Women see men with a sense of humour as dangerous and sexy, while men see it as threatening. Basically, what it comes down to is that humour is a mark of intelligence. Many men don’t really want to be the recipient of a cutting remark in public that will make them look small or stupid”. Îţi pariez fundul că nu vrei! Bleah, creşte-ţi o pereche, mă!

The research project, which also involved academics from the University of Massachusetts and McMaster University, Ontario, showed that while men were not so interested in “humour-producing women” in long-term relationships, they showed a preference for such types when it came to short-term relationships and one-night stands.

Aşadar crack a joke if you want some short-term rubbin`.

Cică gagicile astea care râd mult şi fac comentarii inteligente sunt privite drept nişte animale în pat. Na-ţi-o bună că ţi-am dres-o. Şi eu care credeam că abia aştepţi să mă vezi făcându-ţi copiii să râdă. Şi prietenii la banchetul de 10 ani de la absolvire. Talk about Laugh a man into bed, huh?

Mi-a plăcut aia cu Never trust a man with testicles. V-am pupat, mă duc să mă fac anostă.

 

sursa: http://www.independent.co.uk/news/uk/this-britain/why-men-dont-fancy-funny-women-525001.html

 

 

Leave a Reply

