Nebunii din timpul şcolii

-Fată, am pus noi cumva gumă mestecată în doza lui B. de Cola? îmi spune Simona acum câteva minute pe Messenger.

-Da, eu i-am pus. Nu mai ţii minte?

-:)))) Nuuuuu!

-Păi mă enervase nu ştiu cu ce şi m-am întors, i-am cerut doza şi mi-am scuipat guma în ea. Era în ora de mate.

Pândeam momentul în care B. îmi va înghiţi guma şi voi fi fost răzbunată pentru toate dăţile în care îmi promitea că mă ajută cu tezele la dna Neţa şi se făcea că mă uită. Şi mă tot întorceam din două în două minute la bancă. Hai, mai ia o gură, mai ia o gură! N-am fost pe fază să-i văd moaca, am savurat însă momentul în care a ţâşnit pe uşă spre toaletă. Fără să-şi ceară voie! Ceea ce pentru ora de mate era strigător la cer!

Dragul de B. s-a întors de la baie cu faţa niţel deranjată. Eu cu blonda ne întoarcem la el: Ai păţit ceva? Ce-ai ieşit aşa brusc din clasă? (asta l-a întrebat şi profa). Ne zice siderat c-a găsit o gumă de mestecat în doza de Cola.

eu: Ei, rahat! Pe bune? Yaaack, tre să dai în judecată chioşcul şcolii! Pe bune! Nu se poate aşa ceva! Şi aşa au preţuri imense la covrigi, îşi mai şi bat joc de copii! Şi apoi dai în judecată şi Coca-Cola! Ai păstrat guma aia? Trebuia să faci o poză, să ai dovada!

Simona nu ştia ce făcusem. Încercam să nu mă prăpădesc de râs. Îi zic la ureche: Io mi-am scuipat guma în doza lu` B. Blonda se prăpădeşte de râs, B. se prinde: Aţi făcut voi ceva?

Anne joacă iar cartea aia de victimă: Eu? Tot eu, mă? Da` tu crezi că toate tâmpeniile care ţi se întâmplă sunt din cauza mea?

Nu mai ştiu cât l-am lăsat să fiarbă până i-am mărturisit ce-am făcut. Se schimbase rău la faţă, a meritat. A meritat şi prin faptul că acum, după ce am terminat şi facultatea, tot îşi mai aminteşte că Anne i-a scuipat o gumă ronţăită în doza de Cola. Păi cum să bei Cola în timpul orei? Ce-i aici, America? Şi chiar acum, cât scriu asta, mi-a mărturisit că avea atâta încredere în noi că nici nu ne-ar fi pus pe lista de suspecţi. Ei, bine, asta s-a rezolvat, nu?

 

Ehei, dragii mei, multe-am mai făcut în timpul liceului, şi-o să vă povestesc şi cum m-am filmat cu blonda când am băgat un baton de pâine întreg în gură şi ne chinuiam să-l molfăim printre lacrimi de râs, şi când m-a dat dna Dirigintă afară, cu acelaşi B. de care v-am povestit, că râdeam ca nebuna, inclusiv când am ieşit pe uşă, şi când am lipit banca mea şi-a blondei cu SuperGlue ca să nu ne mai fure colegii banca la teze (că a noastră avea pupitru şi aveam unde să ne punem copiuţele). Ah, vremuri bune, vremuri bune.

 

6 responses to this post.

  1. B. vine de la Buză, nu? :p

    Reply

  2. Posted by Simona P. on February 2, 2011 at 9:09 pm

    :)))))) Ce tare!!!Eu acum, in loc sa invat pentru examenul de maine ma amuz de mama focului si imi vin tot felul de faze in minte…:)) Frumosi ani! Mi-e dor sa mai fac prostii din astea cu tine!Mi-am mai amintit de o faza…cand am venit la tine sa invatam pentru atestat:))Ti pup tu!Trebuie sa ne vedem urgent!

    Reply

  3. esti nebuna. si n-o sa mai beau niciodata suc la doza cu tine. aia cu painea sunt dispusa sa o reeditez. sa fie o paine buna macar😛

    Reply

Leave a Reply

