Patrice, la fel cum îl ştiţi

Nu cred că printre voi e careva să nu fi auzit Soulstorm o dată-n viaţă. Unii chiar mai cântă Everyday is good because I`m being alive, alive, alive…

Eu am o mare pasiune pentru Patrice, (am fost la ambele concerte din România şi am reuşit să îl şi îmbrăţişez şi să apuc să schimb două-trei vorbe cu el backstage), pentru omul care face muzică minunată, care emană vibraţii pozitive şi care împarte PEACE and LOVE oriunde merge, fie că-i la Arenele Romane în Bucureşti, or în Paris or în Berlin.

Mai nou şi-a încheiat turneul ONE şi am urmărit cum, după ultimul concert din turneu, i-a îmbrăţişat şi le-a mulţumit tuturor celor care i-au fost alături, de la colegii de scenă la sunetist, stage manageri, tour manager, şofer de autobuz, security staff, etc.

Îmi propun să urmăresc ultimul proiect la care a lucrat, şi anume un film care-a câştigat ceva admiraţie la Cannes şi un premiu TED. “Women are heroes” are ca motto:  “In times of peace, women are discriminated. In times of war, they are the targets.”
Cine altcineva putea să facă muzică pentru un astfel de subiect sensibil, şi anume situaţia femeilor din zonele de conflict din lume? Cu Massive Attack în echipă, Patrice a surprins forţa subiectului şi a amplificat-o.Vă las cu trailer-ul.

 

Leave a Reply

