În ce oraş locuieşti? X. Aveţi Mall?

Nu, până anul trecut n-aveam Mall, drăgălică Doamne! Şi era terific să cauţi vreun cadou sau să îţi cumperi blugi şi andindaşi la începutul şcolii, sau să te cari până la Bacău să-ţi iei rechizite şi-un ghiozdan oarecum decent. Dar am trecut eu şi prin vremuri mai rele, când îi luam mamei cadou de 8 Martie de la magazinele din 1Mai (cartierul în care am stat vreo opt ani) şi trebuia să trec prin sala de jocuri la aparate ca să ajung să-i aleg un set Fa.

Şi-i important pentru mândria oraşului. Bine, bine, avem totuşi telegondolă! Şi teatru! Da` Mall aveţi? Na-ţi-o bună, că nu! Păi se duce pe Apa Sâmbetei mândria, faima şi unde oare să se ducă fotbaliştii de la Ciaclăul Chiatra Niamţ după meci? De unde-şi cumpără ei oare nişte ochelari de soare? Păi unde-şi scoate omu` de rând felina la plimbare? Păi unde mai joacă copiii ping-pong? Păi la MALL!

Ce Forum Center, dragă, păi da` mă duc eu în ţărăneala aia de lângă piaţă? Nu, dragă, tre să fie călduţ, s-aibă scaune d-ălea de-ţi tremură carnea pi tini când dai un leu, tre să fiu o ţâruc di muzică când te plimbi cu căruţu prin Plus.

Nu contează că n-avem un etaj întreg cu mâncare cum zice melodia ceea de la Fără Ca$$a, contează c-avem Mall. Şi ne luăm haine ieftinachis şi mai căscăm ochii la una-alta. Că şi-aşa, unde să te duci când îi frig afară? Că-s doar trei muzee şi le ştiu de-acuma pe de rost. Mă mulţumeam eu şi cu Petrodava, doar că mă deranjează la ochi de galbenă ce-i. Dar măcar are magazine întregi cu tablouri care ciripesc şi în care susură apa! La Mall îi o ţâruc mai fain-făinuţ! Plus c-am auzit că se extinde! Iuiuiu, când o veni Haş end Emu la Chiatra Niamţ, să te ţii!

 

Cred şi eu că mă vrea Chinezu la Gold Plaza, săraca di mini,fără cultură şopingistă. Or fi mari băile în Mall la Baia Mare?

2 responses to this post.

  1. Posted by Chelariu Monica on January 23, 2011 at 2:33 pm

    Esti total ne-apdatata deoarece la unicul si neasemuitul mall din Chiatra vin toti dragalasii de baieti(din cate-mi amitesc cunosti genu’) din comunele si satele imprejmuiesc orasul cu ale lor mandreti si s-au deschis sali de jocuri entarteinoase si baruri unde poti bea ciocolata calda(adica de aia de un leu plicul da’ dai 70 ca e la mall).Si Forumul nu mai e de 2 ani…Criiza fratee!

    Reply

Leave a Reply

