FrustrĂri legate de livrări

Repede, repede, că uit moaca lui nenea căruia i-am dat 50 de bani.

Mi-am comandat azi mâncare împreună cu a mea colegă de apartament. Nu spui de unde, dar a venit răpidi-răpijor şi-a fost bun, bun şi îndestulător. Doar că eu mereu am avut o problemă legată de plata unor livrări. Cât se lasă? Se lasă? Cum se lasă? De ce se lasă?

La coafor şi-aşa-i scump ca naiba. Dacă laşi azi cu 10 lei în plus şi nu mai laşi data viitoare eşti o chitră. Dacă nu laşi deloc poate te face nasol cu următoarea ocazie. Dacă livrarea e gratuită (cu o comandă minimă, adică şi-aşa ţi-ai cam luat mai mult decât poţi mânca doar ca să ajungă ei la tine) atunci mai lăsăm ceva în plus? Cât? Doi lei îi puţin, cinci lei e cam mult.

Nu s-a întâmplat nimic din toate astea acum un sfert de oră (ştiu, am înfulecat rapid), doar că la telefon mi s-a zis că pot plăti cu bonuri de masă şi cum situaţia financiară e precară după plata luminii, chiriei şi Internetului, am zis Phew! Câte bonuri? Patru. Bun.

Acuma ce mă fac că vine nenea la uşă, îl întâmpin fericită: Ce repede-aţi venit! şi îmi zice patru bonuri şi un leu douăzeci. VăLEU! Păi, da… Gabi, ai doi lei? Fată, n-am niciun ban. Simona? Ai un leu, doi? Fată, n-am.

Anne avea doi bănuţi de 50 şi vreo patru de 10. Monede, da. Faţa omului când i-am dat 50 de bani: PRICELESS. Mi-a stat mâncarea-n gât. Acum regret că n-am card, să nu fiu nevoită să FACE THE PAIN of not having money and having to say I`m sorry I can`t tip you.

6 responses to this post.

  1. shit happens😀 :))))

    Reply

  2. Posted by oaia neagra on January 22, 2011 at 4:32 pm

    “Fatza lui: Priceless!!”…ii datorez lu’ Anne vreo 2 minute de ras intro sambata in care nu se intampla nimica

    Reply

  3. This blog entry is just priceless :)))

    Reply

Leave a Reply

