De ce să nu mergi în excursie cu 50 de lei

*da, in poza asta-s eu, cand eram in trupa de teatru a liceului.

Cu mare drag o să vă povestesc despre excursia de pomină din clasa a 9a. De cele din I-IV nu îmi amintesc foarte bine, dar mi-a rămas în cap plăcerea cu care mă uitam noaptea pe pereţi înainte să adorm, căci aveam nişte emoţii de numa-numa! Şi-un trening roşu de la IREXIM, unicat pe naiba, cam cinci copii din autocaru ăla apărem în poze îmbrăcaţi la fel. Nu mai ţin minte decât că ne-am distrat cu profu` de geogra (multă sănătate, domnule Atudosiei!) şi cu o clasă de la Roman, unde erau mulţi băieţi simpatici🙂

Dar excursia de pomină a fost cu dna Strochi. La Buşteni. Şi câte n-am făcut acolo! Ca să nu vă plictisesc cu detalii, datele problemei stau în felul următor: eu cu pretena Simona, două pişpirele vai-our-star, degeaba eram la liceu că nu ştiam pe ce lume trăim. Se pare că nici mamele noastre habar n-aveau pe ce lume trăim, că ne-au trimis în excursie trei zile la Buşteni cu 50 de lei de căciulă. Na-ţi-o bună! Cum aşa, când în clasa mea erau nişte venituri pe cap de elev de puteai să ridici încă o şcoală! Se pare că făcusem eu vreo tâmpenie înainte de excursie (probabil vreun 6 la vreo teză la mate sau vreun 2 la domnu Haralamb la fizică), altfel nu-mi explic cum m-a trimis mama cu trei firfirei🙂 Şi cum pe Simona a întrebat-o acasă: Lu` Anne cât îi dă?… iată-ne cu 1 milion la Buşteni.

Am cheltuit în prima zi 30 de lei – fiecare! – pe o friptană la Bran (şi ne-am luat şi salată, că suta de grame de friptană era 10 lei, ţin minte şi-acu, doar că hălcanu ce ne-a fost adus se pare că ne-o ars niţel mai mult la buzunare). Şi-am rămas cu 20 de lei de căciulă pentru încă două zile de excursie. C-am devastat hotelu ăla de la Buşteni, că ne-a urmărit doamna dirigintă şi ţipa după noi Fetele să rămână la ele în cameră, băieţii la ei în cameră!, dar îi era frică să urce la ghiavolii ce se destrăbălau cu un etaj mai sus… asta-i altă poveste. Nu ştiu de-i bine să povestesc de-a amănuntul ce s-a întâmplat acolo, cu atât mai puţin să mai dau şi nume, personajele încă mai trăiesc şi se întâmplă să ne avem şi pe Facebook, aşadar mari şanse să citească şi să mă linşeze🙂

Doar că am suferit din lipsă de bani, ne-am luat ca suvenir din Braşov o pereche de cercei şi am luat eu unul, Simona unul, ne-am comandat amândouă o pizza mică, fără ketchup, că era scump, ne-am luat un Cola la doi litri pe care l-am vărsat în autocar fiindcă am alergat după el că rămăsesem la pipi şi nu aveam bani să plătim intrarea în toaletă… Şi că am ajuns acasă flămânde şi ne-am apucat de plâns, fiecare la mama ei, cum ai putut să mă trimiţi aşa în excursie, că uite, fiecare şi-a luat ceva, au mâncat pizza, au fost la biliard, şi ce-or mai fi făcut ei… iar noi nici măcar să evadăm din hotel n-am reuşit (că plănuisem asta după ce ne-a luat frumuşel de-o aripă doamna dirigintă, fix la 12, din discotecă). Am zis că ne culcăm, dar ne punem ceasul la 3 dimineaţa şi-o tăiem iar la distracţie. Ne-am trezit frumos la 10, c-am uitat să mai punem ceasu!

De excursia dintr-a patra cu Doamna Şoldan şi pistolu şi păianjenul imens de pe pernă şi discoteca şi apa de colonie a băieţilor şi sclipiciul din păr vă mai povestesc dacă îmi mai dă Chinezu o leapşă🙂

 

6 responses to this post.

  1. Frumos articol, să publici o carte cu toate acestea… Baftă.

    Reply

  2. Posted by Simona P. on January 8, 2011 at 3:04 pm

    :))))Mereu cand imi amintesc, ma apuca un ras de ma tavalesc pe jos!!!

    Reply

  3. Ha ha ha … fain :))
    …Doamne… imi amintesc de’o faza prin generala cand mi-a dat fratemiu (care-i cu vreo 11 ani mai mare ca mine) 10.000 de lei in plus intr-o excursie de-o zi la …Vidraru cred… aia a fost punct de cotitura, mi-am luat 2 sau 3 vederi de’acolo :)))))

    Reply

Leave a Reply

