2010 – word and photo

Minxu îmi zice azi că mă aşteaptă o leapşă – să zic despre 2010 într-un cuvânt şi-o fotografie definitorie.

Nimic mai simplu: 2010 a fost anul consolidării unei idei despre drumul meu în viaţă. 2010 a însemnat: establish THE PATH. Şi o fotografie mai nimerită ca asta nu se putea, scena dinainte de concertul Guns n` Roses. Marea provocare pe care mi-am băgat-o în minte pentru noaptea dintre 2009 si 2010 a fost: Să mă angajez, să-mi găsesc vocaţia, să ştiu ce vreau exact. Şi da, now I know🙂

Vreau să ştiu mai departe cum ar descrie într-un cuvânt şi-o fotografie anul 2010: Hani, TomTom, Adi şi David

Leave a Reply

