Ceco3 şi Boboteaza

Ascultasem la Radio în vacanţă că obiceiul ăsta al nostru cu împodobirea Bradului de Crăciun a fost adus de nemţi. Astfel a ajuns românul să aibă miros de cetină în Sara di Ajun. De trei ani încoace împodobesc brazi vii, dar am grijă să îi ţin în viaţă şi să îi plantez în altă parte când nu mi-or mai încăpea în balcon. Bine, mint, acum 3 ani nu am avut un brad în ghiveci, am avut unul pitic făcut din câteva crengi. Îmi place să cred că acele crengi au fost luate dintr-un brad imens şi că oricum s-ar fi rupt de la sine la prima zăpadă mai zdravănă.

Cum peste două zile e obiceiul despodobirii (eu aşa ştiu, că la Sfântu Ion), Ceco3 o să arate aşa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ca să evităm puzderia de cadavre uscate de la tomberon.

3 responses to this post.

  1. Imi place de tine, eco hani!

    Reply

  2. …si eco Monica, minunata mama a lu Hani!

    Reply

Leave a Reply

