Cum îţi dai seama că ai avut o petrecere de Revelion nasoală

Foto de aici: rockzoom.de

 

Sper că aţi ajuns cu toţii bine pe la căşi, că nu aţi rămas blocaţi în trafic, că nu v-aţi perindat prin spitale, că v-o trecut virozele, că aţi mers la “resturi”, cum merge românu` a doua zi de Revelion, că aţi stat câte ore trebuia să staţi la coadă la telecabină, că v-aţi lovit pe pârtie unde trebuia să vă loviţi “ca să crească”, dar că acum citiţi asta şi vă e bine.

Pentru că Revelionul e aşa o mare necesitate şi dacă toată lumea se dă din august peste cap să aranjeze unde bea şi dă din fund cu partenera în noaptea dintre ani, vă întreb: CUM FU? A meritat fuga, au meritat banii, a meritat mahmureala de după, curăţenia, benzina, trambalarea?

Vorbeam azi cu un prieten despre petrecerea fiecăruia dintre noi. Dacă eu am ales o petrecere simpatică (am avut dress code: haine de casă, aşadar nici nu a trebuit să mă ferchezuiesc tare mult) împreună cu iubitul, al meu prieten a ales o petrecere cu o majoritate necunoscută, într-un apartament bucureştean. Prima întrebare a fost: cum te-ai distrat de Revelion?, eu anticipând o schimbare la faţă în bine. Când colo: Cel mai nasol început de an EVĂR! Na, să scurtez, îţi dai seama că ai avut un Revelion nasol atunci când:

+Te sună prietenii şi încerci să pari că te distrezi de nu mai ştii de tine “Uăăă, mulţi ani şi ţieeee, nu te prea auuuud, e nebunie aiciiii” – comentariul de după: Băi, era atât de naşpa, dar mi-era ruşine să-ţi zic, aşa că îmi induceam singur o senzaţie d-aia de euforie

+Ai făcut trei poze toată noaptea, dar nici pe alea n-ai chef să le vezi

+Oamenii vin la tine şi urlă: Băăăăă, cââât de miştoooo e, nu pot să cred ce Revelion bengooos avem! şi tu zâmbeşti amar şi arunci un pic un pumn în aer a Duţi-Duţi

+Regreţi că nu ai mâncat ceva acasă înainte să ajungi la petrecere, pentru că mizai pe: Lasă, fiecare aduce câte ceva, o să fim 20, sigur e masa plină – dar lumea aduce la Revelion cam ce nu se mănâncă pe acasă

+În prima jumătate de oră scopul tuturor e să se facă mangă. Mai ales dacă e o petrecere cu mulţi necunoscuţi, tre` să ai tupeu să te avânţi în cunoştinţe noi.

Şi mai ziceţi voi d-ale voastre. Dar eu sper c-a meritat🙂

9 responses to this post.

  1. Posted by Mada on January 3, 2011 at 10:51 pm

    Daca nu scriai asta inca puteam sa ma mai mint:)))

    Reply

  2. […] cum te-ai distrat de Revelion?, eu anticipând o schimbare la faţă în bine”… sursă: Anne Marie window.fbAsyncInit = function() { FB.init({appId: "", status: true, cookie: true, xfbml: true}); […]

    Reply

  3. Posted by ioana on January 4, 2011 at 12:07 pm

    se poate mai rau : campionat de septica in echipament sportiv. eu nici nu am incercat sa par ca ma distrez. oricum nu ma credea nimeni😀

    Reply

  4. :)) ce tari sunt oamenii astia care urla la tine “ce ma distreeez” sau si mai rau “mama cat de praaaf sunteeem” si pe la 1 ii vezi dormind pe canapele. Anul asta am fost la o petrecere frumoasa care s-a intins pana la 12 ziua dar in anii trecuti am avut parte de multe erori si de ditamai curatenia a doua zi (mergea minunat cu durerea de cap)

    Reply

  5. Să mai zic eu de-ale mele?? Începusem și eu să uit de rev și îmi aduci aminte toate detaliile astea:))

    Reply

Leave a Reply

