Scurt, de prima zi de Crăciun.

Am fost azi la bunici. Cât am stat la masă am lăsat tivi on pe World Music Awards. Bunicu e savuros când citeşte în engleză sau repetă ce aude că vorbesc nenii americani. Dar momentul de şampanie l-a făcut Oma de data asta. Erau Scorpions pe scenă, premiu pentru Rock Legends. Şi Oma, fără ochelari, fără ureche, se uită aşa chiorâş şi zice:

-Ăsta-i ăla de-o fost însurat cu fata lu` Băsăscu?

Ne-am prăpădit de râs.

Şi alte două momente simpatice sunt legate de un alt bunic şugubăţ care şi-a pictat nepoţelul de numai 1 an jumătate pe funduleţ. Răducu se bucura de câteva clipe pampers-free în casa bunicilor şi dădea târcoale mesei. Bunicul a luat carioca şi-a scris pe bucuţele rozalii ale nepotului numele acestuia🙂

Acelaşi bunic a pictat faţa de masă la petrecerea de 1 an a aceluiaşi nepoţel. A luat un pix şi-a scris: Aici este o vază cu flori🙂

Voi sunteţi bine?

5 responses to this post.

  1. :))…>:D<…Zile frumoase de sarbatori si tot ce e mai bun pentru tine!…

    Reply

  2. Mulţumesc, Vali! Vacanţă frumoasă!

    Reply

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Anne-Marie Chelariu, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: Scurt, ca-n prima zi🙂 http://wp.me/pVWCw-84 #peblog […]

    Reply

  4. Posted by Simona P. on December 29, 2010 at 11:32 pm

    Asa sunt bunicii, simpatici si amuzanti! Si eu am stat in prima zi de Craciun cu bunicutul meu, ii crestea inima cand ne vedea pe toti langa el🙂 Craciunul s-a dus petrecand in familie. Acum asteptam anul nou…Sa te distrezi si sa te bucuri de ultimele zile ale lui 2010. Speram ca anul ce vine sa ne lase sa ne vedem mai mult:*

    Reply

Leave a Reply

