Scrisori de la copii

Am văzut la Minxieee câteva scrisori pentru Moş Crăciun şi mi-am amintit de cele câteva (puţine, ce-i drept, nu ştiu dac-au fost trei în toţi anii) pe care le-am scris eu bătrânului. Desenam cam la fel de stângaci bradul, şi ştiam la fel de frumos şi de la obiect să cer.

Copiii ăştia nu au mari pretenţii. Cred că putem să o ajutăm pe Elena să taie de pe listă până la Crăciun cam tot ce le lipseşte micuţilor ăstora. Dulciuri, şosete, jucării, cărţi şi îmbrăcăminte. Păcat că sănătatea nu le-o putem da cu sacul, că nu depinde de noi.

 

 

2 responses to this post.

  1. Multumesc, Anne-Marie! Sper sa gasim cat mai repede oameni cu dulciuri, şosete, jucării, cărţi, îmbrăcăminte si laptop-uri in plus. Sau la care pot renunta fara un efort prea mare.

    Reply

Leave a Reply

