Electric Fence începe Cronica Solistului

Elena Vasile despre concertul de sâmbătă:

Sambata in Tago Mago am cantat alaturi de prieteni dragi  pentru alti prieteni dragi.Imi propun ca incepand de azi, dupa fiecare eveniment @ElectricFence, sa fac si “cronica solistului”, in care voi incerca sa analizez cateva aspecte ale locatiei, logisticii, prestatiei si fireste a sperantei de feedback.

Let’s go

 

Locatie:

  • Casa impunatoare, relativ usor de gasit, loc bine asezonat cu parteneri, personal prietenos dar cam nepasator. Mi-au lasat impresia ca ne fac o favoare lasandu-ne sa cantam acolo, ne-au grabit tot timpul spunandu-ne sa incepem mai repede ca mai urmeaza un eveniment. Acest lucru ne-a facut ca dupa cantare sa mergem cu mic cu mare in alta parte. Clubul a pierdut, in opinia mea, cel putin 30 de clienti in seara aceea.
  • Sala in care a avut loc cantarea a fost ok, scena un pic cam mica si iluminata insuficient. Responsabilul cu sunetul a fost insa foarte cooperant si indatoritor.
  • Preturile relativ ok.
  • (Multumim din suflet pentru ca mi-au pus in siguranta sistemul de monitorizare in ear pe care-l uitasem acolo si pe care nici macar n-am apucat sa-l achit :D)

Logistica:

Instalatie de sunet medie, dar peste ce-am intalnit eu personal de-a lungul timpului in cluburi. Monitorizare insuficienta, set de tobe incomplet. Despre lumini am vorbit mai sus.

Prestatie:

  • A fost una dintre cantarile in care eu m-am auzit foarte bine, desi acomodarea cu in-ear-ul se produce in pasi foarte mici (in pasul 2 am descoperit ca butonul de volum nu este cel de balans). Faptul ca m-am auzit bine m-a ajutat sa gresesc foarte putin in privinta liniilor muzicale, textele, insa, le-am facut varza de vreo doua ori ,chiar daca aveam caietul in fata, iar atunci cand s-a stins lumina ptr cateva secunde am crezut ca sunt in pom… Un capitol la care nu m-am descurcat a fost cel cu discursurile, unde am fost coplesita de emotii si am balmajit numai platitudini. Am inteles, oratoria nu-i de mine.
  • Ovidiu, tobosarul, a fost imperial, a gresit foarte putin spre deloc, singura lui meteahna fiind insa modul alambicat in care rezolva break-urile (care ne uimesc si pe noi de fiecare data).
  • Vlad, bas, a fost ceas.
  • David, clape, a fost emotionat si asta s-a vazut. Tonurile din sequencer au fost prost egalizate si va promitem ca a fost ultima data cand se intampla asta.
  • Stefan, chitara, a fost in regula, uneori mi l-am dorit mai prezent si mi-ar fi placut sa aibe o atitudine un pic mai agresiva.
  • La sunet, Lucian a fost ireprosabil.
  • Anne-Marie a zburdat ca un fluturas din grup in grup si a  P.R.-it toata seara, a fost toata numa’ suflet si a impartit cu generozitate din energia ei tuturor. Si da, si Lucian si Anne-Marie sunt membri ai trupei @ElectricFence iar ceea ce au facut ei este inclus in prestatia trupei.

Despre prietenul nostru Toma Nicolau, numai lucruri bune, s-a achitat de obligatia de a canta cu mandrie de fotbalist :))) si ne-a incantat urechile. Am fost bucurosi, insa, cand ne-a promis ca de-acum inainte o sa se rezume la scris.😛

Speranta de feedback…

Eu, de acolo de pe scena, am vazut ca v-a placut. Am vazut niste oameni convinsi deja de Anne ca trebuie sa ne placa si care chiar ne-au placut. Am vazut oameni invaluiti de muzica noastra, am vazut oameni care s-au bucurat de ce faceam pe scena. Imaginea asta ne-a facut fericiti, ne-a confirmat faptul ca suntem pe drumul cel bun si ne determina sa continuam.

Va multumesc la urmatoarea cantare pe 18 Decembrie.

Acum închei eu, Anne. Mulţumim TUTUROR! Cronica Solistului va continua după fiecare cântare!

2 responses to this post.

  1. Asa e Stefan din totdeauna, mai in umbra, mai cuminte. N-are basini de artist si fite cum muuuulti chitaristi romani au. Stefan rocks \m/

    Reply

Leave a Reply

