Lizeanu nu-i un loc bun sa-ti faci abonament la RATB

Pentru că stimabilele şi prezentabilele doamne Caterina Tocaciu şi Cornelia Măriuca Militaru sunt cam neinstruite în ceea ce priveşte relaţiile cu clienţii. Şi pentru că s-au adunat plângeri de la plusieurs personnes, iată că scriu ce mi s-a întâmplat mie:

În această nefastă dimineaţă de 16 noiembrie, subsemnata a trebuit să facă prima din multiplele vizite necesare unui control stomatologic. După ce că eram într-o stare destul de căcăcioasă la orele 10:15, a trebuit să-mi reîncarc cardul RATB, pentru că am norocul să mă ia de fiecare dată cineva la întrebări (că după ce am urcat în tramvai a venit controlul, asta-i altă poveste). M-am prezentat la tanti Măriuca ce stătea în cutia ei antifonată şi vorbea de zor la telefon. Cum la ea în cutie e cald şi bine şi la mine în intersecţie e zgomot şi e accidente, tati!, nu am auzit (deşi eram boldită în geamul în care mă vedeam tot pe mine că bătea soarele şi eram cu urechile ciulite, doar-doar mi-o cere vreun act în plus or mi-o pune vreo întrebare – că ştiu că astea-s nevricoase şi se nervează un-doi) cum mi-a cerut buletinul. Continuând să vorbească la telefon, îmi urlă Buletinu! Buletinu, eu îmi cer scuze că nu m-am boldit şi ciulit suficient încât să detectez mişcarea din cutia antifonată şi cu geamuri fumurii şi tanti Măriuca reia procedura. Îmi dă înapoi buletinul, restul şi legitimaţia de reducere şi-şi vede de treabă. Eu rămân în faţa geamului aşteptând cardul, care nu mai venea. După câteva secunde, îndrăznesc: Nu vă supăraţi, cardul nu mi l-aţi dat. Răspunsul a venit burzuluit şi fulgerător: Da` ce, vrei să-l fac cu gura? (gest) Nu vezi că procesează aici?

Nu, tanti Măriuca, nu vedeam că procesează că-mi vedeam propria moacă. Şi nici pe matale nu te auzeam că nu erai interesată de mine şi scuză-mă, dar stai într-o cutie antifonată. Şi dacă mai ţipi o dată la mine n-o să rămân la fel de drăgălaşă.

Colega lu` Tanti Măriuca, Caterina, pe numele ei de fată, mi-a făcut o figură şi mai frumoasă. La acelaşi ghişeu m-am dus să îmi încarc cardul şi să întreb începând cu ce dată se vor scumpi abonamentele (era vorba că se vor scumpi, tocmai ce crescuse preţul abonamentelor Metrorex). Răspunsul a fost: Da` ce-s io, vrăjitor? De unde să ştiu?

Păi lucraţi pentru RATB. Şi de ce controlorul vine chitit spre mine să mă ia la puricat şi nici că-i pasă de boschetarii care tot cerşesc cu nesimţire şi împut tot tramvaiul că da, e greu fără ochi? Dacă tot avem preţuri şi anunţuri în care îndemnăm călătorii să plătească o călătorie, că aşa-i civilizat, păi hai să fim civilizaţi, nu?

Se aude, RATB?

10 responses to this post.

  1. Bre, nu tre sa platesti amenda, daca nu sunt cu jandarmi [ei au voie sa te legitimeze] poti sa cobori frumos unde ai nevoie.

    PS: Parca aveai propriul domeniu😕

    Reply

    • Dacă nu mă citeşti cu atenţie, of, of. RockPublicity.ro rămâne pentru ROCK PR (şi nu am mai apucat să scriu deocamdată), iar TheAnneMarie rămâne pentru blogăreală de zi cu zi🙂

      Reply

  2. Posted by gaby on November 16, 2010 at 3:56 pm

    Cel mai prost loc posibil de a-ti face un abonament!!

    Reply

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Bogdan Popescu ✔, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: RATB si nesimtirea de la ghiseu http://wp.me/pVWCw-6P #peblog […]

    Reply

  4. […] de asta, o să fac o treabă mai puţin plăcută, anume, preiau iniţiativa lui Anne (Annei?!) de a povesti neplăceri cu RATB-ul, poate-poate aude cineva şi acolo. Şi dacă o preiau […]

    Reply

  5. Posted by Stefan on December 4, 2010 at 11:31 am

    Problema cu domnitele irascibile din spatele cutiei de carton e in voga peste tot, aici incluzand si Cluj Napoca. New blog in my town, o sa il citesc si diger cu grija.😉

    Reply

  6. […] de asta, o să fac o treabă mai puţin plăcută, anume, preiau iniţiativa lui Anne (Annei?!) de a povesti neplăceri cu RATB-ul, poate-poate aude cineva şi acolo. Şi dacă o preiau […]

    Reply

Leave a Reply

