Beer problem

Credeţi c-ar trebui să-mi fac griji dacă am încheiat o săptămână în care am băut bere zilnic? Adicătelea veneam de la birou+şcoală, era veselie în apartament (se veseleau ăia mai odihniţi), mâncam ceva şi deschideam o bere. După care, somn. Râdea Breluţa de mine că nu am viaţă socială (adică s-au inversat rolurile, dar nu-i nic, o să ajung eu Rock Publicist şi-o să mă satur de viaţă socială).

Totul a început cu un sixpack cumpărat weekendul trecut împreună şi de către iubit. Băut sixpacku vineri şi sâmbătă, cumpărat altul sâmbătă seara. Cel din urmă mi-a rămas cadou. Şi l-am dat gata încet, dar sigur. Plus că weekendu ăsta am stat şi-am bucătărit (adică ascultat muzică, mâncat – că ne place tare mult să ne facem cartofi prăjiţi şi să bem… bere!) şi-n timp ce scriu asta am debarasat masa şi podeaua de cele 6 pet-uri (am fost cinci, personal nu am băgat decât o bericioaică de zerotreijtrei) şi nu dau nume marilor băutori din casă.

Mă gândesc dacă e bine să zic PAS Duminica asta şi Luni să nu mai merg la supermarket să-mi fac plinul cu hamei.

2 responses to this post.

  1. :))…hameiul e anafrodisiac…:))….implicit si berea e anafrodisiaca :))…dragut “postul” si amuzant :))…bericioaica :)))))….

    Reply

Leave a Reply

