Familia 2.0 a Mihaelei

Foaie verde şi-o comoară,

Mihaelăăăă, surioarăăăă,

Zi-i tu din buziţe-aşa

Să se-audă-n Bucovina,

Zi-i tu clar din glăscior,

Zi-i cu drag şi zi-i cu dor,

Iuuuu!

imaginea de aici

 

Bun, am ascultat melodia asta şi mi s-o ridicat păru pe mine. Fătuca asta mi-a amintit de puţinele petreceri săteşti la care am participat în copilărie, de glasu` Bucovinei în care am copilărit, de melodiile pe care le ascultam la Radio România Actualităţi şi pe care mi le mai fredona bunica.

Aşa că Mihaela e de azi sora mea 2.0 şi vreau s-o ascultaţi şi voi şi dacă nu v-o mişcat sufleteşte, ziceţi-mi mie Piţigoi.

Sunt sigură că cine-a copilărit la ţară o să zâmbească.  Sau cine e atras de valorile mediului rural, cine ştie poveşti, cine preţuieşte tradiţia şi are o preocupare pentru conservareea acesteia (eu mi-am făcut şi lucrarea de licenţă pe tema asta, na, m-a pocnit Chinezu cu populara) o să plece urechea la ce grăieşte surioara mea. Pe care o sfătuiesc să nu-şi piardă pasiunea, să ne facă să ne înmuiem cu fiecare vers şi să auzim de ea pe cele mai mari scene. Că e un Tezaur Folcloric.

2 responses to this post.

  1. […] This post was Twitted by stmurgeanu […]

    Reply

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Stefan Murgeanu, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: Am scris despre Familia 2.0 a Mihaelei, dupa exemplul lui @chinezu http://wp.me/pVWCw-6D #peblog […]

    Reply

Leave a Reply

