Resuscitarea!

Am zis că The Green Blog rămâne şi voi continua să scriu pe el în dulcele stil cu care sper că v-am obişnuit. Pe lângă asta, sper că ştiţi şi de http://www.rockpublicity.ro unde scriu despre cum văd eu paşii către Becoming a Rock Star`s PR (scopul meu profesional, that is).

Cum nu am mai scris de ceva vreme aici, s-au adunat câteva nemulţumiri. Sau hai, dacă vreţi să le ziceţi frustrări.

1. Aţi văzut vreodată un autobuz plin de bărbaţi care stau pe scaune şi femei care se ţin de bare? Eu da. Ştiu că LINK-PICTURE or it never happened, dar n-am de un` să scot acu, aşa că va trebui să mă credeţi pe cuvânt. Într-o dimineaţă, în drumul spre agenţie, 66ele avea 80% locuri ocupate de bărbaţi. Mai tineri, mai bătrâni, inclusiv un malac de care nu am avut tupeu să mă iau, chiar dacă mă durea spatele de câte căram cu mine şi transpiram ca un cal breaz.

2. Nu mai merg în campusul Politehnică fără cel puţin 10 lei la mine. Pentru că se cer bani la intrare (6 lei, `mnezăule!) şi se cer cu nesimţire (adică întinzi 50 de lei, ţi se zice că nu există resurse să ţi se dea rest, întrebi de o soluţie şi ţi se zice că nu există, că nu intri dacă nu plăteşti. No, bun) şi ţi se cer bani la mijlocul campusului (aici ţi se cere chiar şpagă – “Ca să treci trebuie să îmi faci un serviciu”) şi ţi se cer bani şi la ieşire (unde se mai iau şi gardienii de tine).

3. Nu mai merg flămândă în Piranha. Că durează, dom`le, de parcă, vorba oamenilor cu care eram, creşteau şi îngrăşau porcu, îl tranşau şi apoi ţi-l puneau pe farfurie.

Gata frustrările. Pe moment.

Leave a Reply

