www.rockpublicity.ro

You can find all the goodies and MORE on www.rockpublicity.ro

4 responses to this post.

  1. Make it a link!🙂

    Reply

  2. Acum cand gasisem si eu un blog care imi placea ca design si continut (care e mai cu “miez” decat prin alte parti), tust ai fugit din calea mea.
    Verdele te reprezinta? Sau te reprezenta si renunti la el?

    Reply

    • Mie-mi plac complimentele🙂 Te aştept şi pe negru cu roz, ai să vezi că e aceeaşi scriitură, PLUUUUS insight din ceea ce vreau eu să fac în viitor, adică Rock PR.
      Verdele mă reprezintă (am fost Anne Green o bună perioadă), dar acum mi-am prioritizat nişte treburi.
      Te-aştept pe Rockpublicity.ro, acolo gasesti si The Ex Green Blog.
      Si multumesc!

      Reply

  3. Asa voi face!

    Reply

Leave a Reply

