WoW.

No, this is not just an exclamation. E o conferinţă de jumătate de zi la care mi-a făcut mare plăcere să particip şi despre care am aflat de la Chinezu (care dădea nişte tweet-uri demne de stand-up comedy).

Începând cu ora 14 m-am întrebat Ce fac atunci când nu fac nimic? (Cristina Bazavan), am aflat ce mai face băiatul ăla cu cercel în ureche de la Akcent, am rămas gură-cască la prima prezentare LIVE a Bogdanei (până la WoW doar citeam live-tweet-urile celor prezenţi la discursurile ei), am înţeles diferite unghiuri ale social-media şi cum se raportezază alţi oameni la blog şi Facebook, am aflat că lui Bobby Voicu nu-i place să Move it, Move it. Într-un registru mai emoţionant am tremurat niţel din mustăţi la vizionarea filmuleţului lui Crina “Coco” Popescu, cea mai tânără şi ambiţioasă alpinistă şi am reuşit să mulţumesc Alinei de la Agenţia de Împlinit Dorinţe pentru faptul că am ajuns PR la Electric Fence.

Hotelul Radisson este la rândul lui WoW, speakerii au fost aleşi “pe sprânceană” (well done, Manafu!), mi-am extins “the network” şi-am fost sunată să fac din mână la cameră, mare lucru pentru un wannabe celebrity ca mine🙂

Ce mi-a plăcut şi mai mult a fost că am simţit c-am mai crecut. Dacă în anul I sau II de facultate mergeam la conferinţe singură şi mă gândeam ce distanţă uriaşă e între mine şi speakeri, acum am ajuns să vorbesc deschis cu Bobby Voicu, chinezu, Cristina, Bogdana, Manafu şi să îi consider nişte prieteni mai mari.

Abia aştept ediţia a doua, vreau să fiu membru permanent al conferinţelor WoW. Frumos ar fi să ne vorbească şi Oana Pellea.

2 responses to this post.

  1. o , doamne , mare-i gradina …

    Reply

Leave a Reply

