A crammed Saturday night

A doua ieşire eşuată pe săptămâna asta. Ori s-a dublat populaţia Capitalei, or nu ştim noi să alegem locurile în care să ieşim. De ce zic asta?

Mă mănâncă tălpile să dansez o noapte întreagă. Aşadar am hotărât să Pump Up the Jam joi seara, la o petrecere în căminele Politehnicii. În mare parte mi-a aparţinut ideea asta magică, având în vedere că nu mai participasem la o petrecere într-un campus universitar (da, da, sunt sclifosita aia care a stat în chirie, nu în cămin). Cu toate că planul iniţial a fost “Petrecem în B52” (unde mereu ne-am simţit bine, am băut ieftin şi am dansat ore multe), am ajuns în cantina studenţilor la Politehnică unde oamenii îşi puseseră pe ei gruvul (adică Put your groove on, bre!). Nici bine n-am intrat că, vorba cântecului, “O ceaţă de-o tăiai cu sabia” (adaptare), transpiraţie, aburi, un pic de miros de mâncare, deloc aer, fum de ţigară cât să faci TBC în prima oră de agitat mâini şi picioare pe ritm de muzică.

Avantaje: 70% băieţi. Pentru o absolventă de SNSPA that`s a precious sight, I tell you. Avantaj şi dezavantaj, depinde cum te simţi: toată lumea se dă la tine (şi se uită de sus în jos şi te studiază şi te simţi ca o bucată de carne macră pe galantar). Un plus a fost muzica, păcat că nu aveai CUM să te mişti pe ea. Cam slab şi la capitolul băutură (ca domnişoară nu e tocmai plăcut să te plimbi printre băieţi c-o doză de Timişoreana – singura bere de-acoloşa). Împreună cu a mea colegă de apartament am stat mai mult la intrare, unde bătea niţel vântul de-afară şi am făcut pe garderobierele. Am rezistat o oră.

După eşecul No1, am reluat iniţiativa aseară. Hai să ieşim la dans. Unde? A, în El Grande Comandante! Mi-nu-nat. Mi-nu-nat pe naiba! 10 lei intrarea. Garderoba în afara clubului (adică da, mergi un pic prin ploaie ca să te dezbraci în altă încăpere, unde dai 1 leu pentru ca haina ta să îşi aibă locul pe-un umeraş şi apoi ieşi în rochiţ iar prin ploaie ca să intri inna zi clab). Inna zi clab am zis? Pardon, inna zi freakin` crowded labyrinth! Ne şi gândeam, ferească Sfântu să ţi se facă rău şi să ai nevoie de o toaletă sau de aer. Rişti mult. Nişte culoare, scări sus-jos, sus-jos, dreapta bar, stânga baie, vrei să ajungi la grupul tău şi nu-l mai găseşti, lumea te împinge din toate părţile, verşi paharul pe tine, transpiră agitatul ăla care-ţi pune mâna pe fund şi-ţi rânjeşte tâmp, când vezi scările ce crezi că duc spre ieşire îţi dai seama că ai ajuns de unde ai plecat.  Başca mai dai 15 lei pe UN SHOT pentru că la bar nu mai au meniuri şi mergi pe mâna barmanului. Un shot mic mic şi slab alcoolizat, vorba ceea, de 15 lei mă dădeam de trei ori cu Săniuţa.  Fum, fum, fum, dacă dansezi unde e aer atunci înseamnă că e culoar de trecere şi lumea… ce face? TRECE. Roiuri, şiruri, câte doi, câte trei, se mai opreşte, se mai opinteşte… un furnicar. Singurul PLUS? Muzica.

După un record de O Oră şi 26 de lei mai puţin în portofel am migrat spre Bellagio. Club lângă care locuiesc de patru ani de zile, dar căruia nu i-am călcat niciodată pragul. Şi despre care aveam o părere destul de dubioasă. Nu m-am înşelat foarte mult în privinţa majorităţii ce-l frecventează, dar…

Intrare liberă, muzică neaşteptat de bună şi atmosferă, tati! DJ interactiv, animatori să-ţi spele ochii, orgă de lumini deloc obositoare şi câteva alte efecte de scenă pe care nu ştiu cum să le numesc. All in all, fain. Dacă faci abstracţie de tipesele care calcă cu grijă să nu se spargă or de ălea care sprijină oglinzile, de băieţeii frezaţi cu figuri de Monaco te poţi simţi chiar bine. Singura mea întrebare: de ce-s agăţate la intrare nişte liane artificiale verzi? Că-s cam kitsch. Acestea fiind spuse, cu Bellagio peste drum şi intrarea liberă… acolo mergem data viitoare.

Vă mulţumesc pentru atenţie.

LATER EDIT: Fraţilor, nu staţi la intrare doar să încasaţi taxa şi să puneţi ştampila. Număraţi oamenii care intră în club şi, cum fiecare bodegă/bar/pub/disco are o CAPACITATE, nu mai permiteţi oamenilor să intre. The club is OVER CAPACITY! Să nu se simtă nici ăia dinăuntru ca nişte sardine şi să regrete că au dat banii.

5 responses to this post.

  1. si eu m-am storcit vineri in club A. Venea lumea in valuri desi eram complet lipiti :))

    Reply

  2. Posted by mmm on October 18, 2010 at 9:20 am

    De club A am vrut sa zic si eu, ultima data cand am fost era le fel, lume de nu te puteai misca si fum de nu vedeai nimic, m-a durut gatul toata ziua urmatoare. Penultima data cand am fost tot acolo, din fericire nu am stat prea mult in interior, din pacate a fost din cauza ca stateam pe scari afara si vomitam… Deci concluzia: “in the club” SUCKS🙂

    Reply

  3. Posted by mmm on October 18, 2010 at 10:10 am

    PS. bine plasata imaginea cu sardinele😉

    Reply

Leave a Reply

