Ghiceşte serialul – concurs!

Astăzi avem concurs. Da, da, primul concurs pe blog. Da, da, n-o să vă fie foarte greu să câştigaţi premiul fain pus în joc. Gata cu introducerea, vă divulg premiul la sfârşit.

Indicii: Serial cu milioane de telespectatori în SUA, va fi difuzat şi la noi prin bunăvoinţa Diva Universal (adică fostul Hallmark Channel). Un serial poliţist cu episoade de câte o oră (asta în loc de trei episoade de câte 20min, cum ştiu că mai urmăriţi şi voi). SERIALUL urmăreşte vieţile a cinci poliţişti “începători” (rookies), care tocmai au absolvit Academia şi se văd detaşaţi într-o unitate. Presa a spus despre acest serial cum că ar fi un fel de Anatomia lui Grey (şi aici toată lumea o să zică YAY!) cu poliţişti.

Nu vă plictisesc cu recorduri de audienţă, serialul a fost răsplătit cu cifre mari🙂

Training`s Over. Life begins

Aşadar avem grupul ăsta de cinci poliţişti tineri. Trei gagici faine, doi masculi alfa. Se cunosc încă din şcoală, s-au antrenat împreună la Academie şi au reuşit să prindă un job în aceeaşi unitate, unde viaţa nu-i tocmai uşoară, rata de criminalitate nu-i nici ea mică şi nici oamenii foarte calmi şi drăguţi.

My name is…

Ce trebuie voi să faceţi e să ghiciţi serialul şi ce personaj din serialul ăsta mi-am ales eu. Ca să câştigaţi… ce? ce? Un kit de premii surpriză oferit de DIVA Universal. Îi fain, vă asigur, că ştiu ce conţine!🙂 Aşa că cine se pricepea la ghicitori în copilărie, pay attention!

Câteva indicii despre personajul pe care mi l-am ales din serialul ăsta.

EU sunt o tipă foarte ambiţioasă. Uneori poate prea ambiţioasă, încât nu ţin cont pe cine aş putea dezavantaja în demersul meu de-a obţine ceea ce vreau. Inteligentă, dar totodată duplicitară. Comportament deviant şi niţel egoistă. Sunt în stare să îmi asum reuşita altora şi să evit să spun de multe ori adevărul. Cum ne învaţă o vorbă: Scopul scuză mijloacele, iar scopul meu e să sar cât mai multe trepte, să ard cât mai multe etape până prind slujba aia confortabilă şi bănoasă, fără să fiu nevoită să bântui străzile în maşini de poliţie. Sunt totuşi ochioasă şi şarmantă şi treaba asta mă ajută în unele situaţii. Cine sunt EU?

Răspunsul îl găsiţi uşor. Concursul se încheie Vineri, 15 octombrie, când voi trage la sorţi câştigătorul/ea. Răspunsurile le aştept în comentarii. Param pam pam, asta-i tot!


33 responses to this post.

  1. Posted by Eikoop on October 11, 2010 at 9:51 am

    Deci serialul e Rookies Blue, iar personajul ales de tine, sa zicem ca e Gail. Gail Peck.🙂

    Reply

  2. Posted by Madalina on October 11, 2010 at 10:15 am

    “Rookie Blue”,Gail Peck

    Reply

  3. Eu răspund tot Rookies Blue, tot Gail! Dar eu nu vreau premiul de la Diva Universal, eu vreau dragostea Anetei….

    Vă mulțumesc!

    Reply

  4. Posted by Estic on October 11, 2010 at 10:25 am

    Primul rezultat pe google la indiciile de mai sus – Rookie Blue
    Premiul sa mearga la Larry Page si Sergey Brin. Sa fie primit!

    Reply

  5. pai daca deja in primul comentariu s-a spus raspunsul corect? cele de dupa ce rost mai au? :))))

    Reply

  6. […] This post was Twitted by zozo_ro […]

    Reply

  7. […] This post was Twitted by Brainiacro […]

    Reply

  8. […] This post was Twitted by oanapolitana […]

    Reply

  9. Rookie Blue – Gail Peck

    Reply

  10. Posted by Roxana on October 11, 2010 at 9:32 pm

    ROOKIE BLUE (Ofiteri incepatori)
    GAIL PECK

    Reply

  11. Posted by Gaby on October 11, 2010 at 10:23 pm

    Rookie Blue
    Gail Peck

    Reply

  12. Posted by simona on October 11, 2010 at 10:24 pm

    Rookie Blue
    Gail Peck

    Reply

  13. Posted by mirunameirosu on October 12, 2010 at 3:17 am

    Anne dragă, serialul de care ne vorbeşti este Rookie Blue, iar personajul pe care l-ai ales este – hmm, mă întreb de ce oare:P – Gail Peck. Abia aştept kitul! ;;)

    Reply

  14. Dear Annie, eu zic ca serialul e Rookie Blue, iar personajul pe care il descrii cu atata patos e Gail Peck, cel putin eu asa vad asocierile. Succes tuturor!

    Reply

  15. Posted by Andrei on October 14, 2010 at 1:27 pm

    Peck. Gail Peck

    Dar ca o completare🙂

    Numele alese in serialul asta sunt atat de simple si banale incat ar fi si greu sa nu le tii minte:
    Andy McNally, merg impreuna de minune
    Dov Epstein, s-au uitat la nasul lui si au zis ca au nevoie si de un evreu🙂 n-am nimic cu ei, dar c’mon..
    Traci Nash, asta e nume de politist.. dar din filme – la fel ca Luke Callaghan
    Chris Diaz, din nou, merg impreuna de minune..
    Cat despre Sam Swarek ce mai pot sa zic, nici daca m-ar chema Joe Black nu as fi fost mai memorabil.. numele lui e un statement…

    Eu cred ca Enuka Okuma e un nume mai bun🙂 si daca nu am fi intr-o sectie de politie imaginara ci una din NY, probabil am avea nume de oameni obisnuiti, dintr-un oras multicultural:
    Missy Peregrym, Charlotte Sullivan, Travis Milne, Lyriq Bent… din astea si bune dar si greu de pronuntat…🙂

    Reply

  16. Posted by Oana on October 14, 2010 at 5:57 pm

    Hmm…Rookie Blue.Ca si personaj ales de tine,cred ca e Gail Peck.Sper ca zic bine:D

    Reply

  17. Posted by florentin on October 18, 2010 at 11:35 pm

    Cineva inventaria numele bune – sic – de politisti! hai sa vedem ce nume sunt acolo si de ce. Nu am vazut filmul, dar dupa numele enumerate sigur are o gramada de actori, producatori, scenaristi sau regizor de origine evreiasca ! Pai cum altfel intr-un serial sa fie andy, de la andrew(Andrei), Luke(Luca) Sam(Samuel), Chris, Epstein, fara comentarii suplimentare. Daca verificati si alte filme si seriale veti intalni mereu negri cu nume biblice, politisti cu nume terminandu-se mereu in „son” si asa mai departe, deoarece scenaristii, producatorii, regizorii si unii actori sunt evrei. Ia numarati cati de David, Matt (Matei), Anna, Marie, John, Andrew, Luke, Thomas, Chris, Rachel, Sam sunt!

    Reply

  18. Posted by florentin on October 19, 2010 at 12:00 pm

    Annemarie, sper ca nu sare vreun nebun sa spuna ca e observatie antisemita:-) Era o observatie care conduce la ideea ca evreii se ajuta si poate asta e si cheia supravietuirii lor – au stiut sa fie uniti. ce nu e in regula e cand depasesti limitele normalului si iti faci afacerea pe criterii mai mult etnice si in cinematografie sunt suficiente exemple ca etnia conteaza in primul rand.

    Reply

    • Având în vedere că mă numesc Anne-Marie (aşadar şi Anna şi Marie, nume pe care le-ai trecut în listă🙂 ) şi nu am zic nici măcar eu nimic, totul e OK.

      Reply

  19. Posted by florentin on October 19, 2010 at 12:53 pm

    E un nume frumos🙂

    Reply

Leave a Reply

