Leapşa pe cultură a ajuns şi la mine.

Cu chiu, cu vai. De la Miruna.

A fost simplu. Google mi-a zis cine-i “the most covered song of all times” şi-a ieşit asta:

Plus că e prima melodie pe care am învăţat s-o cânt la orele de Educaţie Muzicală. Plus că e All over the Internet. Gradul de circulaţie şi de uzură cred că e maxim. Nu e melodia mea preferată, dar mi-am motivat alegerea. Danke Şoşon.

A circulat leapşa asta. Aştept noi provocări şi de la Internship 2.0 stagiul III🙂 .

Leave a Reply

