1 an de LumeaMare

Locuri, timpuri şi alte mirosuri

Am participat cu mare drag la aniversarea LumeaMare, unde ştiam că va fi ceai bun, lume bună şi poveşti frumoase. Aveam nevoie de câteva poveşti de dor de ducă, nu am mai ieşit demult din ţară, plus că îl ştiam pe Bogdan Teodorescu ca şi povestitor şi nu aş fi ratat ocazia să-l aud povestindu-şi peripeţiile din atâtea şi-atâtea ţări vizitate.

Sunt sigură că ştiţi cine se ascunde în spatele LumeaMare (Roxana şi Alex Farca) şi ştiţi şi cu ce se ocupă ei. Site-ul îl citiţi, altfel ce-aţi căuta aici la mine citind despre acest eveniment? După ce ne-am hotărât cu greu ce să bem, (sortimentele de ceaiuri, prăjituri şi alte minunăţii sunt pe alese), ne-am pus pe ascultat povestitorii. Trei povestitori pe care îi invidiez pentru cât au reuşit să vadă din Lumea asta Mare, pentru că au trăit “şansa unei vieţi paralele” cum a spus la un moment dat invitatul special, Bogdan Teodorescu şi pe care i-am apreciat pentru faptul că nu se plâng de timp sau bani, pur şi simplu îşi plănuiesc traseele din timp şi pleacă, pentru că “Niciodată nu iese nimic rău dintr-o călătorie” (a zis-o tot B.T).

În cele trei ore cât am stat şi-am râs şi ni s-a făcut foame (poveştile includeau experienţe gurmande chinuitoare) toată lumea a avut parte de cadouri, voie bună şi o călătorie cel puţin mentală în India, Japonia, Coreea de Nord, Rusia şi Chişinău. Românii erau în toate locurile astea, într-un club din Tibet chiar se asculta O-Zone şi călătorii noştri au dat nas în nas cu ursul, lupul sau barierele culturale.

Citiţi LumeaMare şi călătoriţi cu mintea măcar 3 minute pe zi, (ştiţi voi, pentru o viaţă sănătoasă).

One response to this post.

Leave a Reply

