Magic! cu Vlad Grigorescu

Am ajuns la timp. Chinezu a avut grijĂ să specifice că după ora 20:00 nu mai intri nici pe geam la spectacol, aşa că am fost punctuală (mi se mai întâmplă şi mie🙂 ).

M-am aşezat în primul rând, ştiind că-i un spectacol interactiv. Eram pregătită să-mi cotrobăie Vlad prin gânduri, să-mi afle fanteziile, să-mi dispară rochia de pe mine… Într-un fel e bine că nu s-au întâmplat toate astea, nu cred că m-aţi mai fi citit după ce-aţi fi aflat ce minte am.

Mi-a strigat numele la un moment dat şi a preferat să mă “ocolească”, zicând că are nevoie de-o fată serioasă. Eu mi-am zis că n-o fi Anne-Marie un nume serios or că n-aveam cea mai serioasă moacă la momentul respectiv. Anyway, mi-a luat Anca Bundaru tocul de ochelari şi măcar unul dintre noi a ajuns vedetă.

Mi-a plăcut numărul. Chiar dacă n-am levitat, treaba cu care încheie Vlad spectacolul e chiar WOW! Mereţi de-l vedeţi, băiatul ăsta comunică foarte fain cu publicul. Şi bărbaţii prezenţi la spectacol îşi vor da seama câtă prestanţă îţi oferă un frac.

PeSeu: Că după aia am găsit 5 milioane în autobuz, asta v-a zis-o deja Adi.

2 responses to this post.

  1. […] Anne Marie: Mi-a placut numarul. Chiar daca n-am levitat, treaba cu care incheie Vlad spectacolul e chiar WOW! Mereti de-l vedeti, baiatul asta comunica foarte fain cu publicul. Si barbatii prezenti la spectacol isi vor da seama cata prestanta iti ofera un frac. […]

    Reply

  2. […] meu inca lucreaza de zor in colaborare cu Google pentru a deslusi misterul. Vom reveni cu detalii. Anne-Marrie, ai legatura […]

    Reply

Leave a Reply

