Bloggerii sunt Triatlonici!

Foto: vlad.dulea.ro

În această fotografie, de la stânga (voastră) la dreapta vi-i prezint pe voinicii ce-au reprezentat cu stoicism #echipaBloggerilor la Triathlonul de la Mamaia: Vlad Dulea (despre care am mai scris în posturile despre rugby, îi înlocuitor şi secund de şef de galerie), Doru Panaitescu (pe care am avut ocazia să îl ascult cum povesteşte despre peşteri şi păsări #prinRomania) şi Gabi Solomon, acest urmaş al atleticului soldat de la Marathon.

Locul 19 sună mai bine şi ne facem să ne simţim mai mândri decât la orice Eurovision. Brava, eu când aud de Triathlon şi alte probe d-aiestea de-ţi trebuie inimă, picioare şi determinare, mai că mă ia cu leşin. De aceea am hotărât să-mi pun doar degetele la treabă şi iată-mă scriind despre competiţia de la Mamaia.

Îi felicit pe băieţi, mie mi-o fost furat Şpric, că pedalam fără grijă pân` la Triathlon Challenge Mamaia 2010!

3 responses to this post.

  1. Felicitari echipei, rezultatul este foaret foarte bun tinand cont ca niciunul nu este sportiv de meserie si nu se antreneaza x ore /zi asa cum probabil au facut ceilalti concurenti care sunt sportivi de performanta.🙂

    Reply

  2. […] auzit de prieteni care au ramas fara bicicleta (eu am ramas fara antifurt).Fie ca le-a fost furata din scara blocului, fie din fata de la TNB, ideea e ca in Bucuresti (cred ca si prin alte orase din tara) este foarte […]

    Reply

Leave a Reply

