D-ale Cenaclului

Clara scria sub pseudonim în 2003-12-01 .

uite, imaginează-ţi pentru o singură clipă
că foaia asta albă, mată
pe care o avem amândoi în faţă
este universul nostru.
ce-ai putea adăuga?

El: eu aş lăsa-o aşa cum este
Ea: s-o laşi aşa? goală?
nu înţeleg… s-a creat un vid între noi?
El: nu. E pur…neîntinat.
virgin
ce rost are să umpli o foaie cu mâzgâleli?
Ea: eu…eu aş începe aşa

“aş desena întâi un pat: un pat mare
gol, alb şi curat.
acesta ar fi inceputul…
apoi as adauga mult soare, lumină
poate si putina culoare.
as umple foaia cu sunete divine
sa-mi aminteasca toate de tine.
apoi as presara, cu gust,
portrete, naturi moarte, poate si un bust.
nu vreau plante.
poate o pisica: lenesa si picotind.
o flacara surprinsa adormind
si noi: doi.”

El: e frumos…imi place.
dar daca ma gandesc
as desena pe-o alta foaie
doua siluete confuze
alergand spre orizont
deasupra cer, sub talpi cer
si nori pufosi, de creta.
Ea: o poezie cocheta
noi doi mancand cu pofta o crocheta
pisica rontaind furios o creta
si-afara ger.
El: asa…si in curand pe foaia noastra
pe langa patul tau
si cerul meu
va lua viata, intr-un patratel lasat alb
o alta dimensiune
Ea: un copil?
El: poate,ce-ar fi sa ai mai mult stil?
Ea: vrei sa ne certam?
El: nici gand!
Ea: prea bine.

Ea pleaca. Mergand, rupe cu sete foaia-univers.Si dispar amandoi, inghititi de flacara somnoroasa ce ardea mocnit in sufletele lor.

4 responses to this post.

  1. Foarte profund..imi place🙂

    Reply

  2. Like [gen]🙂 e ft interesanta

    Reply

Leave a Reply

