Din cotloanele unde n-ajunge lumina.

Despre gemul pe care l-am lins dimineaţa: Am un gem de-mi vine să gem.

Despre canapeaua pe care mi-au cumpărat-o: If I want to be a real potato couch, I need one.

Despre mine: Într-o lume de bărbaţi trebuie să fii tare ca să fii femeie🙂

N-o mai pun diplomat, o pun direct că la anul nu mai am dreptul să mai particip la niciun concurs de Miss. Life`s a bitch.

Stay put, mai aberăm. “Ca să fii spotan trebuie să repeţi foarte mult”.

2 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by adrianciubotaru, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: http://sp2.ro/874512 Din puţul gândirii. […]

    Reply

  2. “Ca să fii spotan trebuie să repeţi foarte mult” – hell yeah!🙂

    Reply

Leave a Reply

