Zile de deochi

Nu ştiu dacă ştii zilele alea în care simţi că îţi porţi chiloţii pe dos. Zilele alea în care te dai jos din pat şi te loveşti la picior, urli, te prinzi cu ambele mâini de el, ţopăi în baie ca să te speli pe ochi, dar dai cu capul de chiuvetă şi te alegi cu o contuzie de toată frumuseţea.

Verşi cafeaua, arzi pâinea, laşi gazul deschis, fleacuri. Uiţi de-o întâlnire, uiţi de ziua celei mai bune prietene, uiţi să îţi iei belet la tramvai şi umfli amenda… Prostii.

Îţi scuturi plapuma şi uiţi că în puful ei se odihneau minunatele telefoane mobile, adio de la etajul patru. Încerci să-ţi vopseşti părul şi se taie apa, na-ţi-o bună! Ai un accident de maşină, faci indigestie şi zaci zile bune, îţi cauţi apartament şi dai peste un agent care începe să te agaseze, asta dacă nu se transformă în stalker. Începi să fii frustrat că nu ajungi la petrecerea de la 21:00 că eşti prea obosit după ce ai alergat ca un Dingo prin soarele deşertului şi că ai curăţat colonia de gândaci din coşul de gunoi. Te cerţi cu toată lumea, înghiţi în sec, iei o gură de tărie, respiri, îţi dai palme şi înjuri ceata de molâi care coboară din autobuz.

Îi cald în casă, stai în fund şi transpiri ca un cal de curse, începi să strici tot ce atingi, cade uşa de la dulap, clanţa de la baie, roata de la bicicletă. Ai impresia că lumea se uită urât la tine, ori că te vorbesc de rău colegele de apartament, cauţi nod în papură animalului de casă.

Colac peste pupăză, cade pontul ăla fain, job-ul pe care-l aşteptai. Cade, mă. Ce să-i faci, a căzut. E zi de deochi. Şi criză.

Toată lumea pare să se învârtă bine, numai tu ai chiloţii pe dos şi Soarele se învârte în jurul Pământului. Te aşezi seara în pat şi tragi aer în piept, c-ai trăit cinci vieţi într-o zi.


Când a fost ultima dată când ai avut chiloţii pe dos şi ce s-a întâmplat?

12 responses to this post.

  1. Posted by alex on August 20, 2010 at 12:11 pm

    Important e s-adormi cu zambetul pe buze! It’s all that matters

    Reply

  2. Bai, m-ai facut sa rad copios. Tocmai mi-ai descris 99% din ultimii 3 ani de viata :))))

    Reply

  3. 40% din zilele mele sunt asa :)). Minim 40.

    Hai cheer up ca trec ele si zilele de deochi!

    Reply

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Dentist.ro and Anne-Marie Chelariu, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: #peblog Zile de deochi http://sp2.ro/18198b Hai, că nu mai merge! […]

    Reply

  5. Posted by Rlk on August 31, 2010 at 1:24 am

    te trezesti la 7.45 [dupa ce ai dormit 2 ore] la 8 ai cursuri. pleci in graba, ajungi si te plictisesti. iesi la 10 in graba ca nu ti-ai facut bagaju si azi la 12 tre sa fii gata ca pleci acasa. te uiti in geanta, n-ai cheie de la camera. te uiti in buzunar.nu-i. mai cauti o data. nope. ok, le iei pe rand. colega de camera e in avion deja, a decolat de o ora. cealalta e la eroilor. tu esti in tei.. cealalta probabil e in tren spre casa. a, portofelul e in camera, camera incuiata. n-ai bani, n-ai acte, n-ai abonamente ratb/metrorex. te intalnesti cu colegu de la 5. iti da abonamentu de metrou plus informatia salvatoare. colega a pierdut trenu, mai are unu peste o ora. alergi, ajungi la gara iei cheia. aparent s-a terminat.
    ajungi in camera, faci bagaju. e aproape 12.suna telefonu. “aaa, am o problema la masina, schimb bateria si vin.” la 2 suna telefonu. 6 ore prin bucuresti, din service in service. la ora 8 termini de reparat masina, probleme tehnice mai grave decat o simpla baterie. la 12 si ceva intri pe usa. la 1 esti in pat. thank god
    mai port si eu chilotii pe dos. rareori, dar cand o fac, o fac ca la carte.

    Reply

  6. in decembrie anul trecut m-a chemat un prieten sa ne facem dj-i amatori ca sa animam oamenii beti dintr-o discoteca proaspat iaugurata. in vinerea aia s-au adunat tate lucrurile naspa si toata energia retardata de pe intreaga saptamana. nu am putut sa fiu liber de la munca cum as fi vrut. macar de stateam acasa cu toate emotiile mele pentru seara ce avea sa se intinda lung. dar nu. a trebuit sa mi le scot in lume. in graba de a imi termina treaba si a imi scurta ziua am blocat irecuperabil un comp, am stricat doua imprimante, am lovit masina de munca, am facut zob o oala cu mancare in mijlocul bucatariei. cand mi-am dat seama ca am plecat in oras fara portofel si fara telefoane am zambit si am facut cale intoarsa sa le iau. eram multumit ca mergeam inca pe doua. am fost convins ca toata dementa s-a manifestat in cele deja intamplate si ca orice avea sa urmeze era deja epuizat ca energie, sa poata ajunge acelasi nivel pacatos. ma eliberasem deja. experienta ca dj amator a iesit bestial.

    Reply

  7. […] şi alaltăieri poate foarte bine să se încadreze la Fucked Up Day. Am mai scris eu despre ziua (Zile de Deochi) în care te trezeşti din somn cu fundu-n sus pentru că te-o scuipat cineva în decolteu c-o […]

    Reply

Leave a Reply

