Ţac-pac despre Redescoperă România

Chiar dacă abia aşteptam să ajung acasă şi să mă aştern cum se cuvine pe scris, planetele nu s-au aliniat în sensul ăsta, aşa că RDS nu-mi dă ţeavă în propria locuinţă şi SNSPA nu vrea să îmi deschidă poarta să-mi hodin laptopul pe genunchi. Aşa că stau undeva în curtea facultăţii, pe nişte scări şi încerc să îmi aduc aminte cât de multe detalii despre zilele minunate #prinRomania.

Îmi pare extrem de bine că i-am cunoscut pe Bobby, Ana, Andra, Vlad, Simona şi Cosmin (în curând tudoran.mall), (că pe Adi Ciubotaru îl ştiam🙂 ), că am văzut în două zile patru peşteri (cât n-am văzut în viaţa mea) – şi de aici îmi aduc aminte de una din nenumăratele cioace din maşină “N-am avut noroc în viaţă, dar peşteri am văzut” – asta a fost adaptată.

Din inside joke-uri nu vă pot mărturisi căci nu mă mai ia nimeni în nicio călătorie🙂

Văleleuuuu, mă lasă bateria! Mă duc să caut altă sursă.

2 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by ImpreunaReusim, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: Nu am conditii deloc sa scriu ca lumea pe blog! http://sp2.ro/d4c51c cc @PetromRo […]

    Reply

  2. […] href="https://theannemarie.wordpress.com/" target="_blank>Anne Marie Chelariu: ziua 3, sinteza. Redescopera Romania, ziua 2, ziua 4, traseu, harti si obiective. guest post pe blogul lui Simona […]

    Reply

Leave a Reply

