Ziua 4 #prinromania, the short list

Dacă proiectul ăsta ar dura o lună, cu siguranta m-as putea califica la un concurs din ala serios de quest-uri, travel si alte provocari. Trezitul de dimineata e un obicei pe care nu il inteleg inca si care nici nu vrea sa se lipeasca de mine. Ma trezesc, sa nu intelegeti gresit, nu tin pe nimeni in loc, dar daca mi-ati vedea ochii acu!

Iar ii trecut de miezul noptii si suntem in Ramnicu Valcea, ziua 4 de Redescoperit Romania. La parterul hotelului ii nunta si lumea topaie pe O-Zone. Suntem cam rupti, dar tara ii mare si trebuie s-o cuprindem nu numai cu privirea, ci si cu obiectivul camerei.

Azi am vizitat o pestera frumoasa si racoroasa prin care curge apa (are o denumire speciala – later edit: Peştera Bolii, ii deschisa, il intreb pe Doru si revin) si in care am simtit pentru prima data un fâl-fâl de liliac pe la urechi.

Am mancat Virşli de Sălaj (cârnăciori, 3.5 RON din Petrosani), unde am si vizitat Muzeul Mineritului. Am avut parte de un ghid tare pasionat ce ne-a introdus un pic in povestea minelor si a celor ce trudesc in ele. Am admirat echipamente, utilaje, mijloacele de comunicaţie, hărţile galeriilor si fel de fel de pasaje din ziarele epocii, in care locuitorii Vaii Jiului erau tinuti la curent cu situatia tensionata a grevelor.

Iar am bagat degetele de la picioare in toate pâraiele pe care le-am întâlnit pe drum, am cantat in masina, am facut poze multe si am mers in pas voinicesc pe dealurile patriei.

Poze maine, internetul WiFi din hotel nu “bate” prea bine şi riscăm să pierdem informaţie.

Azi am schimbat de trei ori echipele, asa ca am avut ocazia sa calatoresc in aceeasi masina si cu Adrian Ciubotaru, Andra Zaharia si din nou cu Ana Bulgar.

Haideti, urmariti-ne si maine pe Twitter si Facebook, ca maine ii o zi si mai interesanta!

·         Twitter @Petromro @Ladruminromania

·         Facebook Petrom Romania

·         Youtube Petrom Romania

·         Flickr Petrom Romania

Chipintaci!

4 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by anabulgar, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: ziua 4 #prinromania https://theannemarie.wordpress.com/2010/08/15/ziua-4-prinromania-the-short-list/ […]

    Reply

  2. Corect se numesc Virşili de Salaş si daca pestera respectiva este aproape de Petrosani atunci mai mult ca sigur este vorba de Pestera Bolii

    Reply

  3. […] Marie Chelariu: zilele 1 si 2, ziua 3, ziua 4, sinteza. Andra Zaharia: Redescopera Romania, ziua 1, ziua 2, ziua 3, ziua 4, ziua 5, traseu, harti […]

    Reply

Leave a Reply

