Redescoperă România. Ziua 3.

Sau Vineri, 13.

Am fost pe drum, dar ziua a început cu fluturi în stomac şi capete în nori, adică ne-am jucat cu un avion pe care unii l-au făcut praf, iar alţii, mai skilled, l-au aterizat lin pe pistă. Vorbesc despre vizita la Simulatorul de Zbor al CarpatAir (şi aici mulţumim tare mult pentru răbdare, explicaţii şi cafea Cristinei (@Cristina_TM), dl-ui Dan Andrei şi pilotului sârb Vladimir Petrovic).

Apoi am căutat ruinele cetăţii Tibiscum (şi le-am şi găsit şi am şi am stat la poveşti cu doamna supraveghetor de la sit), am făcut baie în Timiş, am râs cu Bobby Voicu (@bobbyvoicuro), Cosmin Tudoran (@cosmintudoran) şi Simona (@ImpreunaReusim), am admirat fermecaţi curăţenia din Cheile Cernei şi am ajuns pe la 22:00 la Tismana, unde eu am avut un moment de Şşş, aici taci şi respiri adânc.

Abia aştept ziua următoare şi următoare şi următoare şi tot aşa ca să văd cât mai mult şi să fie fain şi bine #prinromania !!!

2 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Cristian Sitov and AndraZaharia, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: Redescoperă România, ziua 3 http://sp2.ro/32d4e8 cc @PetromRO @bobbyvoicuro @cosmintudoran @adrianciubotaru @anabulgar @AndraZaharia […]

    Reply

  2. […] Marie Chelariu: zilele 1 si 2, ziua 3, ziua 4, sinteza. Andra Zaharia: Redescopera Romania, ziua 1, ziua 2, ziua 3, ziua 4, ziua 5, […]

    Reply

Leave a Reply

