Primele două zile #prinRomânia

Vineri, 13, mă fac pilot. Am aterizat un avion. Minunat!

In momentul in care am primit mesajul de la Bobby Voicu cu propunerea sa ma ia #prinromania am stiut ca urmeaza excursia pe care o asteptam de parca prea mult timp. Nu am ajuns niciodata in Banat si nici in Oltenia, iar ideea de a Redescoperi Romania mi-a suras din momentul in care am aflat ca se intampla asemenea lucruri. Acum sunt printre cei invidiati pe Twitter si pe Facebook de oamenii aia care scriu: Mama, ce mi-ar fi placut sa fiu cu gasca #prinromania! Da, vă cred, îi MINUNAT!🙂

Joi a fost ziua mea si i-am innebunit pe toti cu evenimentul asta, inca de dimineata cand m-am trezit in Craiova. Bună dimineaţa, azi e ziua mea! Am fost totusi ignorata pana seara din cauza unui plan diabolic pus la cale de absolut toata lumea. Am ajuns pe la 22:00 in Timisoara si am avut parte de o aniversara extraordinara, tort surpriza si tot tacamu. Aici naratorul vrea sa povesteasca umpic cum, datorita presiunii la care a fost supus toata ziua de catre coechipieri, nu i-a venit sa creada momentul special pregatit. Toata lumea vorbea cu toata lumea, mancam clatite si ne radeam (asta cu ne radeam am preluat-o de la Cosmin Tudoran, cu care TE RÂZI copios), cand lumea incepe sa se agite excesiv in jurul meu. Ma intorc si dau de-un tort. Si lumea incepe sa cante La multi ani. Cum eu, timorata de fel, dar mai timorată de silent treatmentu legat de ziua mea, nu ma asteptam la nimic, n-am stiut cum sa reactionez in cazul asta. Credeam ca e un tort oferit de timisoreni echipei #prinromania. Cand lumea a inceput sa imi faca semn sa ma ridic in picioare, sa ma arate cu degetu si sa imi zambeasca, mi-o trecut prin cap ca ar trebui sa fie pentru mine. Dar n-ar fi fost penibil ca tortul sa fie pentru toti si sa ma ridic in picioare eu? Ba da!🙂 No, in fine, mi s-o pus tortul in fata si am vazut ca scrie La multi ani, Anne-Marie (au pus şi liniuţa, dragii de ei!). M-o buşit o ţâră plânsu, că na… Complot maxim pentru cinstea şi onoarea subsemnatei.

N-au trecut decat doua zile si eu am avut lots of firsts: am băut Braga în Drobeta Turnu Severin (în toate cele trei), am mancat chieştii, am vazut Dunarea cu toate minunile ei si drumul a fost nesperat de bun, alta lume, domnule!
Am vazut Timisoara dupa patru ani si i-am cunoscut pe twitteristii ce i-a dat aceasta urbe fantastica, am vazut Strehaia si am incercat sa facem Lecturi Urbane #prinStrehaiamea, ne-am ras miercuri cu @anabulgar, @cosmintudoran si @impreunareusim de toate satele dimprejurul urbei Turnu Magurele si am inventat versuri si denumiri italiene pentru Caracal. Am primit suta de urari (da, asta a fost marginea!🙂 ) de ziua mea si telefoane de la oameni faini care s-au gandit la mine.
Cazare minunata, peste de care mi-era foarte pofta, oameni cu care am click-uit instant.

Muzeul Portile de Fier, mi-era dor de senzatia pe care mi-o da un muzeu.

Aş mai scrie, că-i mult, dar iaca o vinit mâncarea!

Chipintaci, mă! (Nu am scris cu diacritice ca nu poseda lectopu lu Bobby Voicu), Pozi minunati intr-un LATER EDIT, ca acu suntem tare pe fuga, dar ştiu că ne urmăriţi pe Twitter, Facebook şi porumbei călători.

·         Twitter @Petromro @Ladruminromania

·         Facebook Petrom Romania

·         Youtube Petrom Romania

·         Flickr Petrom Romania

2 responses to this post.

  1. […] In sfarsit, la ora 10 am ajuns in orasul in care ne astepta ditamai gasca – de la ora 7, chiar. Va multumim tuturor, desti stim ca erati acolo pentru tort😀 Tortul pentru ziua de nastere a lui Anne Marie – care initial nu a crezut ca e pentru ea tortul, cititi mai multe pe blogul ei. […]

    Reply

  2. […] Marie Chelariu: zilele 1 si 2, ziua 3, ziua 4, sinteza. Andra Zaharia: Redescopera Romania, ziua 1, ziua 2, ziua 3, ziua 4, ziua […]

    Reply

Leave a Reply

