Dacă aş fi bărbat m-aş îndrăgosti de mine

Dacă aş fi băiat, le-aş înnebuni pe toate prietenele fetei de care îmi place, până aş cunoaşte-o mai bine decât o cunoaşte oricine altcineva.

Le-aş mitui, le-aş pune o mie de întrebări, care mai de care mai intime şi mai indiscrete,  m-aş interesa de locurile în care îi place să meargă şi i-aş face surprize. Pe viitoarea mea iubită ar chema-o Giselle.

Dacă pe Giselle o pasionează origami, i-aş trimite săptămânal un coşuleţ plin de hârtie creponată, colorată, lucioasă, foarfece de toate formele şi culorile, ce mai!, m-aş deghiza în japonez, aş intra la apă şi m-aş vârî în coş.

Dac-aş zări-o, aş urmări cu coada ochiului orice detaliu până când îmi voi putea face imaginea exactă despre mâinile şi picioarele viitoarei mele iubite. Ce culoare are pielea din jurul degetelor, cât de plăcută e la atingere, dacă are semne din acelea mici, noiţe, albe, care-ţi prevestesc numai întâmplări bune.

Dacă lui Giselle îi face o prietenă masaj, o dată pe săptămână, aş întreba-o totul despre corpul viitoarei mele iubite. Dacă are pielea fină, semne din naştere, aluniţe, semne de bună purtare, semne din copilărie, cum se îmbină vertebrele şi dacă le atingi cântă?, dacă are puf auriu şi parfumat de piersică, dacă ai putea să desenezi harta piraţilor şi dacă miroase a prinţesă egipteană.

Dacă aş fi bărbat aş picta-o din cuvinte pe Giselle. “Sânii par două bezele într-atât de coapte, că îţi vine să le înfuleci pe nemestecate”, “Oare o fi ieşit dintr-un ou fata asta? Se mănâncă? E din ciocolată? Ce-o fi cu ea?”, “Nu m-aş fi gândit niciodată că poţi sta atâta timp ca să contempli o gură“, cam cum face Mathias Malzieu în “Mecanica inimii”.

Dacă aş fi bărbat aş fi mai tare ca George Clooney🙂

22 responses to this post.

  1. În sfârșit ceva pe gustul meu🙂 Dar bine că nu ești bărbat căci ți-ar fi tare frântă inima de te-ai îndrăgosti așa de inocent.

    Reply

    • Mulţam, Davide. Dacă nici la tine n-aveam trecere cu aşa dulceaţă fină, apăi la cine?

      Reply

      • Posted by Silvia on August 5, 2010 at 5:41 pm

        La mine! Da tu te-ai dus sa ii intrebi pe prietenii barbatului tau bla-bla-uri din astea? Saucand l-ai intalnit l-ai sictirit? Sau astepti numai sa te descopere?

      • Silvie, ma cherie, eu sărut în felul în care aş vrea să fiu sărutată. Bărbatu-miu nu e poet ca mine, nici prietenii lui. Nu sunt bla-bla-uri. Nu am sictirit. Aştept să fiu descoperită🙂

  2. Si nu esti nu?😦

    Reply

  3. Imi place ca e atat de intortocheat incat ma provoaca sa-l mai citesc. Are ceva suspans in el, pe langa asta e chiar plin de culoare. L-ai facut sa fie un scurt-metraj, nu un articol.

    Reply

  4. Deal😀

    Reply

  5. Te-am prins ca mi-ai citit din carte! Asa-i ca e nemaipomenit cum iubeste baiatul cu inima de ceas?
    Si mie mi-ar placea sa fiu barbat, sa ma indragostesc de tine si sa ma iubesti cum vreau si am nevoie. Dar parca-i mai frumoasa dragostea cand nu se potriveste chiar ceas, ca cei doi sa munceasca mereu impreuna s-o sincronizeze, ca sa mentina mereu vie iubirea…
    Bravo pentru scris, mi-ai indulcit dupa amiaza🙂

    Reply

  6. Ar fi un scurtmetraj indeed…unul frantuzesc…care ar avea asta http://www.divshare.com/download/12136459-270 pe fundal😛

    Reply

  7. Taste of cherry prin alti pori…

    ……

    Reply

  8. bai, foarte fain ai scris, de ar exista cateva exemplare de barbati in plus care iubesc asa ce bine ar mai fi😀

    Reply

  9. Posted by mmm on August 10, 2010 at 11:40 am

    Eu as prefera sa o descopar singur decat sa primesc informatiile de la altii, asa daca as stii dinainte toate informatiile parca nu ar mai fi asa fun😉.

    Reply

  10. Posted by Alina-Alexandra Rădulescu on August 30, 2010 at 12:39 am

    Cred că eu dacă aş fi bărbat aş fi ca toţi bărbaţii. Aş vrea să văd eu cu ochii mei, să miros cu nasul meu, să ating cu buricul propriilor degete şi chiar să strâng pe ici pe colo. Păi nu-ţi dai seama că prietena aia maseuză probabil nu a observat toate detaliile astea delicate, nu ar fi cuprinsă de curiozitatea mea atotcuprinzătoare. Şi apoi, să-i pui toate întrebările astea, nu îi deschizi decât apetitul, nu faci decât s-o stârneşti şi pe ea. Dacă aş fi bărbat, aş fi mai obraznică decât toţi bărbaţii care m-au abordat pe mine vreodată (cu excepţia ăluia care mi-a spus o dată în club că se pronunţă divorţul peste două săptămâni..genul ăla de obrăznicie nu e bun!), aş duce provocarea până într-acolo încât curiozitatea mea şi a ei ar fi la fel de mare. Dar bănuiesc că e o chestie de gust…sau de ce ai avut deja acasă. Orişicum, dacă aş fi bărbat cred că am putea fi buni prieteni😀

    Reply

Leave a Reply

