O zi bună pentru tot şi toate.

Zău că nu ştiu cu ce să încep. A fost o dimineaţă faină încă de aseară. Răcoarea, răcoarea de care avea nevoie pielea mea de culoarea racului fiert în sos de sfeclă mi-a adus ore bune de somn, având în vedere că m-am culcat înainte să se culce găina.  M-am trezit la 8 pentru că apartamentul meu era plin de zgomot. Zgomot de maşină care aduce ziare şi aluat pentru patiseria din colţ, voci din staţia de autobuz, triiing-ul tramvaiului… parcă totul se întâmpla la mine în sufragerie. Nu ştiu, o rezonanţă ciudată. Credeam că mi-a intrat cineva în casă.

De azi sunt biciclistă! M-am trezit cu Şpric la uşă şi azi o să mă ducă până la stadionul Arcul de Triumf, unde o să mă holbez prin ochelari la twiteriştii rugbişti.

Ce-i cu Şpric? Îi bicicleta mea. I like to name things. Ceco a fost bradul de Crăciun, mic, în ghiveci, eco. Îmi mai place să pun porecle. Dar chestiunea asta necesită un post separat.

Şi am fost în weekend la mare. Da, da, am zis că nu mai merg pe litoralul românesc, dar a fost chiar diferit de data asta, la modul bun. Poate pentru că nu am stat la cazare, poate pentru că am mâncat la un restaurant frumos în port, pentru că nu am ales să mă înghesui în vreun club ori să îmi comand o durere de cap pentru a doua zi.

Am dat drumul la Lecturi Urbane Piatra Neamţ!

Leave a Reply

