Leapşa cu serialele de la TomTom

Cine oare e TomTom?🙂

Ştiu c-o să mă judecaţi, dar cum spunea Carlos Mencia într-o introducere la un stand-up ce mi-a plăcut, şi adaptez, You will love about 90% of the series I watch, you will laugh and agree, but there will be one freakin` show, and everybody will be laughing and you will be like *&&$*#&%&$^&^, Anne!

Să purcedem în ordinea vizionării.

1. Sigur că mă holbam pe ascuns la Familia Bundy. Apoi făcusem un obicei să mă uit sâmbăta şi duminica, după ce-mi terminam temele, la Xena şi la Hercules. Da, da, citisem Legendele Olimpului şi voiam să văd ce-i mai mişto, filmul sau cartea🙂

2. Mama schimba canalul când intram eu în cameră, pentru că urmărea Sex and The City. Aici s-ar putea să strâmbaţi din nas, dar da, l-am urmărit în anul I de facultate, sezon cu sezon. Şi mi-a plăcut.

3. Nişte domnişoare spun despre Californication că ar fi varianta pentru bărbaţi a Sex and The City. Oricât de mult mi-au plăcut ambele, dacă mai aud asemenea comparaţie, mă urc pe pereţi. Californication mi se pare mai bine scris, cu personaje ce n-au o traiectorie atât de previzibilă ca-n Sex (…), Hank Moody îi un madărfacăr îndrăgibil, nevastă-sa-i o femeie după care mi se scurg ochii pe monitor, că-i perfectă! şi întrece Sex (…) prin îndrăzneală. (Bine, îi dăm credit primului că pe vremea când rula, trebuia să-ţi pui plapuma-n cap ca să te uiţi în tihnă la nişte scene)

4. Un clasic, FRIENDS! L-am văzut vara trecută, era light şi simpatic, râdeam cu poftă, mă ataşem de personaje şi-l foloseam pe post de bedtime story.

5. Tot de weekend, urmăream mai demult Two and a Half Men. Îl asociam cu o comedie ieftină închiriată de la Muzeul de Istorie din Piatra Neamţ, de urmărit în familie, în timp ce ronţăi ceva.

6. How I met your mother şi Big Bang Theory, they come together. Scenariu foarte drăguţ, cel puţin la BBT e de apreciat sursa atâtor asocieri ştiinţifico-amuzante. HMYM începe să-şi piardă un pic din juicyness, înainte avea nişte PILDE🙂

7. DEXTER! Auzisem de el, mi-l recomanda lumea, că-i bun, că ia premii, eu Batman, mă gândeam la desene animate. Am luat prima serie, am văzut că-i de aproximativ o oră, Să te ţii!, mi-a luat o lună să-l îngurgitez vizual. Mă plictiseam într-o seară la bunici, în vacanţa de Paşte şi-am reuşit să trec peste pilot. Şi de-atunci m-a prins. Vorba aia, îi un serial foarte fain, dacă reuşeşti să treci de primul episod. Cineva zicea de House că-i un serial bun dacă treci de primu sezon. Şi tot aşa, nu te poţi  tocmai *cough* în gusturile omului.

8. Am mai tras un ochi şi peste Everybody hates Chris, că-mi place de hlizitu ăla de Chris Rock. Am văzut vreo două sezoane, după care l-am abandonat. Mă tot gândesc de ceva vreme să-l reiau.

Nu ştiu cine-i fan seriale, aşa că să ia leapşa cine-o vrea.

Later edit: O dau Andreei Burlacu, Larisei, lui Auraş şi lui Vulupe.

3 responses to this post.

  1. […] astea-s, de telenovele şi de emanuelle 2000 nu vă zic nimic. Arunc pisica la Irina, Anne-Marie, Edvigia, Claudia, Lucian, Vlad, Pandutzu, Alex, Raluca şi […]

    Reply

  2. […] si sub amenintarea ca voi fi calcat cu rolele data viitoare de catre Anne-Marie, am preluat leapsa cu seriale pe […]

    Reply

  3. Big Bang Theory e Dumnezeu!

    Reply

Leave a Reply

