buybooks.ro + Bobby Voicu = Anne cea citită

Repede, repede, pac! la Răsboiu, Bobby dragă, mi-l doresc pe Neagu Djuvara în audiobook, pentru că uite, ce ţi-am zis şi ţie în comentariu… “pentru că nu fac faţă unei discuţii pe tema asta, pentru că l-am cunoscut personal pe Neagu Djuvara şi mi-l doresc în căşti, să fie ca o poveste depănată de bunicu… înainte de culcare, fără ani, cu lupte, întâmpări…”. Pentru că vreau să fiu în stare, până data viitoare, să spun şi eu câte ceva din Trecutul glorios al ţărişoarei.

Despre cartea asta vorbesc: http://www.buybooks.ro/serianeagudjuvara.html

Foarte mulţămesc!

Leave a Reply

