Despre fetiţe şi femei

Eu v-am zis că nu prea mă întovărăşesc cu femeile. Sunt unele care mă fac să-mi fie ruşine că facem pipi prin aceeaşi metodă. Plus că sunt şi eu destul de nenorocită şi tăioasă şi total la modul “verde-n faţă” şi mă simt nebunele şi nu le place cum o ard eu când le scarmăn în public.  “Anne, nu ne jucăm cu tine că-ţi discreditezi rasa”. Îmi găsesc greu liniştea printre atâtea gaiţe. Serios, majoritatea (vreo 60%, nu dau cu paru`, tot majoritate e) sunt gaiţe.  Sau pur şi simplu am avut eu un super-mega-ghinion şi m-au blestemat ursitoarele să nu găsesc decât groupies gălăgioase şi sclipicioase. De aceea mă refugiez printre băieţi, că-s mai cinstiţi şi uneori mai lorzi. Au şi ei metehne, nu îi ţine nimeni în puf, dar măcar au vocea groasă şi maxilar proeminent şi nu se extaziază când aud I will survive.

În ultima vreme se petrece totuşi ceva fără precedent. Se lipesc tot mai multe fete de mine. Fete din categoria aia OK. Din cele 40%. Eu ştiu ce le atrage, mă, că sunt eu golancă şi vorbesc prostii şi le ofer protecţie şi ştiu să fac mişto şi ascult muzică faină şi mă uit la filme mişto şi nu mi-e frică de câini şi ştiu s-o încasez verbal când o merit şi tot aşa… Oricum eu m-am hotărât să nu mă mai implic sentimental cu vreo femeie, da, din motive piţipongeşti că Le e ciudă pe valoarea mea/ M-au trădat/M-am săturat să dau mai mult decât primesc/M-am săturat să mă implic doar eu în relaţia asta. Ei, da, cu toate planurile mele ferecate cu cinci lacăte, mi-a pus capac Pandora. Pandora-i o fată minunată. Pe ea mi-o doresc. Mi-o doresc lângă mine, să fim SuperGirl-friends. Să mergem cu trenul şi să scoatem limba şi să ne lipim sânii de geam când trecem în viteză prin gări, să facem prăjituri împreună, să inventăm poveşti, să râdem aiurea-n tramvai, să filmeze cineva un videoclip cu noi că suntem ca gagicile alea din videoclipul de la Aerosmith, să fim supercalifragilistice când rulăm fin cu bicicletele în soare, în fuste colorate… În fine, tot felul de clişee d-astea de film, dar nu te băga, cititorule, că-i filmu` meu şi eu cu Pandora vreau să-l joc. Semnul exclamării.

Într-o zi era Pandora tristă şi-a zis pe blog că a venit potopul peste ea şi că nu mai poate să-şi înece (ha!) amarul nici măcar în bere. M-am simţit datoare, dată fiind relaţia noastră strict virtuală şi căsătoria iminentă din viaţa ce va sa vie, să comentez.

  1. Pandoro, fată hăi, nu te dezrădăcina. Ţi-am zis că-mi place de tine. Nu mă lăsa în dor de lele.
  2. @Speedy: da ce am făcut Speedy? spune-mi ce să modific, şi o fac. dragostea ta pentru mine şi a mea pentru tine nu trebuie să fie fisurată în nici un fel. deci… ce să schimb Speedy? ce să schimb să fiu fata care-ţi place?

  3. Pandoră dragă, nu fi sfioasă, nu te potoli, precum declari c-ai vrea să faci. Dă-o naibii de bere, când ne-om întâlni, om sorbi nectar. Continuă să-mi spui numele. O, dar continuă să-mi spui numele. Lasă-te mângâiată pe puful obrajilor de limba rece a vântului ce aduce ploaia. Şi scrie, Pandoro, scrie… că tare îmi place de tine.

  4. …cum ai citit tu printre rânduri durerea. O pitisem aşa bine să nu o vază nimeni… şi iaca sufletul pereche cum o întrevede. Sunt o bolândă, Speedy… ce să-mi faci? Eu nu o să mor de bătrâneţe, eu o să mor inimă rea că tare mă mai dau peste cap pentru tot ce prind. Şi o să scriu Speedy, o să scriu de dragul tău… şi o să mă dezbrac… şi o să… hai tu că glumeam!

  5. Vezi că mă bag la Private Lap dance şi tot nu scapi de dezbrăcat.

A înţeles între timp şi ea, Pandora, că se petrece ceva fără precedent şi iaca, a scris ieri pe blog că se simte toată preţioasă. “Nu pricep exact-exact ce se petrece, dar pare că toată lumea resimte ploaia torenţială care s-a abătut asupra Pandorei. Se trezeşte în fiecare zi că primeşte lucruri nemărginit de frumoase care-i fericesc ego-ul şi îi dau sentimentul ăla de preţios. Chiar dacă-i doar un sentiment temporar, e numa binevenit”.

Păi, eşti, Pandoro! Eu cred că Anne şi Pandora o să sperie Vestul.

8 responses to this post.

  1. …si imi place pandora. ;))

    Reply

  2. Posted by mă-sa lu ileana on May 31, 2010 at 10:52 pm

    şi mie îmi place Pandora!!!

    Reply

  3. Auci… ce drăguţ… şi eu mă super-plac singură.

    Reply

  4. Posted by Irina Fumarel on May 31, 2010 at 10:58 pm

    Eu sunt proasta si imatura si nu ma place nimeni. d-asta sunt frustrata si ma apuc sa critic ca o idioata. Ba, imi cer scuze ca incercasi sa va fac de cacat. Da cam eram invidioasa io asa. Si sa ma iertati ca scriu ca o retardata, da locuiesc la tara si asa se vorbeste pa aicisea.

    Reply

  5. Nu-i nimic prostuţo.🙂
    Asta este…

    Reply

  6. Intr-o zi, din aia cand ploua nervos si toti norii iti stau in crestetul capului, o sa fac o lista de melodii care nu mi-au placut niciodata (nepotrivire de ritm, fara argumente, ca daca nu e chimie….) iar “I will survive” va fi printre primele enumerate…. Si mai sunt cateva care mi-au bantuit adolescenta la fel cum te-au “incoltit” pe tine😛 gaite dintre cele mai pestrite…🙂

    Reply

  7. […] vreau să rămâi o lady și să mergi Pe Tocuri“. Sau Carmen despre care am scris eu aici mai demult. Că de când am început să mă învârt prin cercuri băiețești a crezut ea, […]

    Reply

Leave a Reply

